• 6628

saras måbra-tråd keeps going stronger

Gokväll tjejer!

Vet fasen inte hur jag ska göra med träningen! Jag tränar på Nautilus o har på autogiro. Men kommer inte o kunna träna så mycket nu i o med att jag har svårt o komma in.
    Ska jag säga upp autogirot o sluta helt eller ska jag behålla autogirot o typ träna kanske max 2 gånger/månad, är det någon ide? Själv tycker jag inte det. Sen jag hade mitt lilla anfall, exakt för 2 veckor sen så har jag lixom bara skitigt i allt. Har gått hemma (sjukskriven), ätit bara mackor, sovit på dan. O jag känner att jag MÅSTE KOMMA IGÅNG! Innan det går för långt o jag blir helt deppad.
    Gud, vet fan inte hur det här kommer o sluta. Jag kommer o bli tvungen o åka sjukresa till jobbet! Känner mig som en gammal tant! Eller att jag är världens sjuk! Men det är jag ju inte. Jag känner mig frisk, men får bara inte köra bil. o det sätter så många käppar i hjulet när man bor så här.
    BLÄÄÄÄÄÄ!!!

• 6628

Missisola: hur menar du då? Frysa? Visa läkarintyg?

• 6628

Missisola, sugardynamite: Men i 2 år?
    Eller det kanske finns ett alternativ då man kan betala per gång? Då kan jag betala så många gånger jag får tillfälle till det.
    Har inte tänkt på det.
    Måste ringa o höra med de.

• 6628

Håller iallafall på o gör lite hemträning på kvällarna. Dock inte nu på 3 dagar, har haft en jävulsk träningsverk i låren!
    O bara det blir lite ljusare så ska jag börja ta promenader.
    Funkar det också, men det är ju kul o komma hemifrån o träna.
    Men tack för tipsen! Visste inte att man kan frysa kortet

• 6628

Hejhopp! Idag har jag varit ute o gått i 40 minuter + att jag hade lite hemmaträning. Bredvid mig låg Filip o härmade mig. hehe . 40+20 minuter. Känns bra!
    Har betämt mig för att hemmagymma vardagar, fredagar gym, söndagar gym. Måste gå!

Våran lilla hamster håller på o dör! Han e jättesvag, orkar ingenting. Bara ligger. Han e nästan 2 o 1 halvt år.

Igår åt vi lite glasstårta för styvsonen fyllde 19. DET var gott!

Ha en trevlig kväll!

Måndag imorgon, ut o gåååå + hemmaträning!

• 6628

FY FAN, ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ FÖRSÄKRINGSKASSAN! HON VISSTE JU TA MIG FAN INGENTING. TROTS FLERA, FLERA, FÖRKLARINGAR SÅ FATTADE HON INGENTING!

Sitter här framför datorn och väntar på systeryster. Hon kommer och fikar!

Var kallt när jag gick till dagis.

Tänkte ta en promenad då, men det var mörkt och jag äger ingen reflexväst. Får ta promenaden när stora sonen kommer hem. Vill inte ut o gå mitt på dan, finns bara en väg från oss och den går förbi dagis. Känns inte rätt när de ser mig, om de är ute.

Nu kom syrran. Höres. CIAO!

• 6628

Tindra: 9 kilometer?! Skitmycket! Bra!

När det gäller semlor, så äter jag en "riktig" semla.

Månadens tråkigaste "måste" är avklarat! Räkningarna är skickade, för denna gång.

Vad har ni för planer för imorgon?

Det blev ingen promenad för mig idag, fick besök av mamma, men hemmagym blev det. Armar,mage,rygg,ben plus lite "hopprep" UTAN hopprep. haha Men det gick, några sekunder.
    Har tänkt köpa ett hopprep, finns det riktiga på intersport, med diverse pulsräknare osv? Klrade iallafall 50 hopp utan hopprep! INTE ILLA för o vara första gången.

Sovtime.

Nattinatti

• 6628

Halloj!

Idag blir det promenad, när lilla sonen och jag kommer från tandläkaren.
    Men innan det så har stora sonen och jag en tråkig sak o göra.
    Vi måste begrava sonens hamster. Han gick bort nu morse. Han var gammal.

• 6628

Tjena tjejer!

Jag var o gick idag, 6 kilometer på 1 timme. Snabbt eller normalt?
    När jag kom hem så blev det hemträning i ca 20 minuter.
    Ojoj, DET känns bra, har ju kommit igång!

Måste säga vilken ENORM betydelse skor har när man är ute o går eller springer! Jag har börjat använda mina träningsskor ute. O gud, vilken skillnad! Kändes nästan som att man flög fram. Påverkade till o med orken, hade mycket mera ork. Lovar hade säkert kunnat springa, men lät bli, för jag hade jeans o en vanlig täckjacka.

Nu e det sängen som gäller.
    Är så trött av de nya medicinerna. Riktigt sömnig!

Ha en trevlig kväll!

• 6628

Godmorgon!

Kaksmulan: Om man kan prata i telefon samtidigt som man går så, då är man inge anfådd, dags o börja lyfta på fötterna?

Känns i kroppen att man tränade igår, även fast det bara var 20 min.

Har städat på morgonen.

VI HAR SNÖ! plus att det SNÖAR!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger