Hej på er!
Har inte varit här på flera dagar.
Den förbannade kräksjukan kom hit, till slut. Men som tur var bara jag o sambon. Sambon spydde o jag gjorde "det andra".
Plus att jag råkade ut för ryggskott i morse! Fy fan vad ont!
Sambon fick ta ett rejält tag i armen först, o sen ta tag bakifrån under armarna, o hjälpa mig upp till toan. O samtidigt så står jag o asgarvar mitt i det onda. Det måste ha sett väldigt komiskt ut! Men ont gör det.
Först tänkte jag stanna hemma, men ändrade mig, ville prova . Men det slutade med att jag åkte hem redan vid 9 för jag klarade bara inte av o sitta! Sitter o monterar hela dagarna. Stannar hemma imorgon också. Det gör liksom inte ont när jag går o rör på mig, men när jag ska ner o upp typ från en stol eller ska sätta mig på toan eller resa mig från toastolen.
Ett tag trodde jag att det var blindtarmen, för smärtan strålade fram ner mot benet o ljumsken, gör det fortfarande. Men det kanske hör till ryggskottet.
Min son har så sett fram mot denna vecka, jag jobbar, gubben jobbar lillebror på dagis o han ledig. Han hade fått vara hemma själv, men han har bara varit själv 1 dag.
Han vill dunka techno sa han. hehe
Nä, nu blir det en muskelavslappnande tablett o sängen.
Ha en trevlig kväll!