Tjingeling!
Vet ni jag mätte min "midja" igår, - 2cm! visst nu fick jag ju barn för drygt 2 månaders sedan så kanske är det bara gravmagen som försvinner men just med tanke på att jag faktiskt GICK UPP!!! några kilon EFTER förlossningen så känns det sååå skönt och man få en kick av att fortsätta med mat och motion!
Kilona ligger på ca -2kg sedan jag "tog tag i livet" så nog är jag på rätt väg alltid!
Sambon har minskat 6 cm i midjan sedan dag 1 (3 veckor sedan), duktiga han!
Igår vatt det ingen träning alls dock, bara en runda runt kvarteret i 2-åringens tempo
(en snigel hade kunnat köra om
), det ska stannas och kolla och pillas på allt och en liten pinne i munnen som hunden därborta hade och så säger vi- vov vov!, japp mysigt! najs!
Har haft/har träningsvärk i magen efter i söndags, en rätt skön känsla måste jag ändå våga påstå, en av det få "ont" man gärna ha (man vet att det kommer något gott av det, ungefär som att föda barn
)
Ikväll efter Simon lagt sig så blir det Ct´n och lite mag,arm,rump övningar också...
Har infört att vid varje dagislämning så tar jag en omväg hem och uppför en arsletränarbacke!
många bäckar små....
mat idag?...ska jag våga mig på att laga till lite fisk (kanske är det så att Anton reagera på fisk, vi är inte helt säkra ännu) vi har ½ frysen fylld av olika fisksorter så det vore trist om det visar sig att Anton är allergisk mot fisk..