J J
18 maj är dopet, ja jag vill så gärna gå ner några kilon till den dagen... har kollat på gamla foton sedan Simons dop, fy fasiken vad trött och sliten jag ser ut... och tjock
ush igår sjönk mitt sista självförtroende som en sten.. blir så less på mig själv.. va och skulle köpa nya jeans och nån top som jag ska ha på mig ikväll, ingenting passade, fy fasiken för provrummet i klädbutikerna!!
Visst fick jag på mig några jeans men magen hänger ju över som värsta degen...
... och i torsdags så solade jag för 2:a gången denna veckan, bara det at jag tog 5 min längre den gången eftersom jag inte tyckte det tog så bra i tisdags... ja så nu är jag inte bara tjock... jag är rosa som en gris också..
... men i dag har det börjat lägga sig lite iallafall... men aj!! vad ont det gör när Simon ska köra lekslaksbil på mammas lår...ajaja..bränner..
Förstod iallafall att det verkligen är dags att ta tag i detta nu!! NU! eller imorrn, idag hinns inte då jag måste byta alla kläderna jag köpte igår (utan att prova i butik), få se hur det går att hitta något nytt när man är sjäkv med barnen idag, inte lätt med en bred syskonvagn i butikerna..
Ikväll ska jag iallafall på inflyttningsfest hos den ena av mina storebröder, plus att min syster och 2 till av mina bröder kommer också!!!! Ska bli superkul att träffa 4/5 av mina syskon ikväll, jag ska NJUTA av vinet! för sen blir det till att vänta ett tag .. hehe..
..så sambon ska vara hemma själv med pojkarna, har faktiskt lite ont i magen av detta att han ska vara själv, få dåligt samvete fast jag inte borde ha det, sambon själv har ju varit iväg flera ggr på krog och iväg på firmaresor med hotellövernattning....klart att han fixa det...eller.
jaja ikväll blir det jag, en flaska vin och min bröstpump