saras måbra-tråd keeps going stronger
Kaya: Oj, då förstår jag att det är en helt annan situatuion nu. Hmm... så irriterande när man är så aktiv på sökandet och ändå knappt får komma på någon intervju, med utbildning och allt!
Kaya: Oj, då förstår jag att det är en helt annan situatuion nu. Hmm... så irriterande när man är så aktiv på sökandet och ändå knappt får komma på någon intervju, med utbildning och allt!
Hej söderhamnare!
Här finns massor av människor som kan inspirera och motivera dig till att gå ner i vikt!
Jag är gravid, för tillfället, så här är det inte så mycket med vikten - som att försöka leva ordentligt så att jag mår bra.
Jag skriver ner allting jag äter, går promenad på 20-30 min 3 gånger i veckan och då och då slår jag på stereon och dansar. Förutom att jag är i stallet några timmar varje dag.
Drick mycket vatten, det rensar och man känner sig toppen när man druckit tillräckligt
Öppna en blogg där du skriver ner lite vad du gjort varje dag och hur du tycker att det gått med maten.
Lycka till!
J J skrev 2008-01-21 15:52:30 följande:
Tindra: Vad härligt jobbat! Det är ju bara vecka 4 och redan 5 kg mindre Grattis!
Nu börjar jag längta efter att den lille ska komma ut så att jag kan börja gå ner i vikt. Har satt upp en ny målvikt. Denna gång ska jag dit!!!
Nu har jag bara en liten stund tills jag ska hem.
Och ikväll ska jga gå promenad med en jobbarkompis, känns dock lite i fogarna, men det blir nog bättre när jag vilat en stund och tagit på mig träningskläderna
Hej!
Så skönt att jag äntligen hittat någon som tycker att det är roligt att vara ute och gå, även om sambon följer med då-och-då, så är det roligt med någon som vill ut för att "träna".
Igår blev det 30 min, och eftersom sista sträckan är en ordentlig uppförsbacke så blir man ganska flåsig och det är så skönt efteråt.
Var ledsen igår, känns som att jag är fast i en kropp som bara gör ont och som börjar bli klotrund - JAG ska aldrig mer bli tjock efter detta! Man förstår hur jobbigt det måste kännas för dem som har 15 kg övervikt och bär runt på (trots att de inte är gravida).
Men det är ju bara att kämpa på! Tror ni att det är någon fara att köra CT när man är gravid? Har provat en gång och det var fasligt skönt och jobbigt, men kan det vara dumt när man är såhär i slutet av en grav.?
Kram till er alla kämpar, jag är så glad att denna tråden finns för att inspiration och tröst när allt känns jobbigt