• 6628

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tindra, Sugardynamite: åh, vad duktiga ni är!

Jag har världens träningsverk mellan skulderbladen idag plus musklerna under armhålan mot brösten! Men bena, nada. Jag är väldigt stark i bena mot vad jag är i armarna. Ungefär 2 timmar med uppvärmn, styrka o kondition! Har SÅN LUST o gå ut o springa, men det kan jag glömma för här är det MASSOR med SNÖ! Men det blir gym imorgon.

Vi var till Örebro idag, jag köpte bland annat ett nytt nässmycke. Det var dags för läkesmycket o åka ur, ett nytt smycke av guld, fick platsen.
    Men alltså gud, vad jag blev dålig i huvet! Yr som fan, o ont i huvet, helt snurrig i bollen. Börjar fundera på om det kan vara nå annat än ep. Ska ringa till vårdcentralen på måndag. Både min mormor och mamma har meniere. Bäst o undersöka.

Jag såg ett hopprep i ett skyltfönster, men hittade inte det i affären! Hade köpt annars.
    CT kommer jag o få när jag fyller nu i februari!
    LÄNGTAR!!

Dags o gå ner till familjen, måste passa på innan gubben åker igen!
    Ha en jättenice kväll!

• 6628

godkväll!

Var o tränade idag med! Oj, vd bra det kändes. Kände mig fortfarande öm efter i fredags, lär känna mig ännu mörare imorgon.
    Jag behöver boka tid med en instruktör, för två av alla maskinerna jag har gör jag inga framsteg. Jag sitter fast på samma vikter hela tiden. De maskinerna kanske inte passar mig?

Måndag imorgon, vilket betyder jobb. Skönt o komma hemifrån.
    Sonen klagade över örona idag, men har varit tyst nu hela eftermiddan o kvällen. Men vaknar han inatt så blir det bara för mig o vabba.

Ha en trevlig kväll!

• 6628

Evenstar: tunga basövningar? Hur menar du då?

• 6628

Kaksmulan: Meniere, är en sjukdom i mellanörat, som ger kraftiga yrselanfall, kräkningar och mamma sa att det känns som om hela huvet är fullt med vatten. Hon hamnade på akuten när hon fick första "riktiga" anfallet.

• 6628

Hade en JÄTTELUST o gå ut o springa igår, men det är SNORHALT här. Var stel som en pinne när jag gick till dagis med sonen, men sonen han "dansade" på isen o tyckte det var skitkul!
    Alltså, jag kan inte fatta att jag börjat springa! SPRINGA! Jag springer ju sakta, men det är ändå springa. Känner mig så glad!
    Köpte en reflexväst från Kvik, när vi var där o tittade på kök och badrum. Så nu kan jag springa senare på kvällen.

Jag var till läkaren igår, på grund av min yrsel, o fick veta att trycket i mitt vänstra öra är dåligt. Vätska i mellanörat. Kurvan låg nästan helt platt.

Min nya epmedicin gör mig SÅ JÄKLA TRÖTT! Hade svårt o hålla ögona öppna på jobbet igår, speciellt när jag höll på med smådelar. Så jag tror jag ska vara hemma tills jag iallafall ökat till full dos. O ätit full dos ett tag, tills kroppen vant sig. Få se vad doktorerna säger.

• 6628

Åh, är så arg!
    Jag slängde min jacka i tvättmaskinen, med mobilen i fickan! O det var dessutom 2:ra gången!! Jippi, det var den telefonen.
    Förra gången hittade jag telefonen i torktumlaren.

Latheten vann nyss! Jag hade möjligheten o gå ut o springa nyss, men jag valde o vara hemma, sitta här. Fy, på mig. Känns innerst inne inte bra.

• 6628

Tjena tjejer!
    Jag är TRÖTT så in i bomben! Orkar INGENTING! Varit hemma med sjuk son. Hade INGEN lust o va hemma men så blir det när gubben jobbar borta.

Jag var till läkaren för min yrsel, o fick veta att jag har vatten i vänstra mellanörat. Jag skulle "blåsa" genom öronen.

Jag längtar till melodifestivalen! Älskar o sitta i soffan med en STOR godisskål o kolla! Vi blir nog inte hela familjen. Tänk att barnen är så stora så de har saker för sig själva. Känns faktiskt skönt att det inte är samma passande.
    Blir ibland sugen efter en tjej. Har ju ingen! 4 grabbs har vi här.

Ha en trevlig kväll!

• 6628

Tjenixen!
    Ikväll blir det lite vin, ost o kex. Vi firar 7 år idag. GUD vad fort det går!
    Oså melodifestivalen.

• 6628

Välkommen ni som e nya!

Min helg har INTE varit bra. Har inte motionerat nånting, inte tränat, ingenting.
    Men däremot har jag varit så trött!

Imorgon ska jag fösöka gå ut!

Jag och sonen hade kommit överens om att han är med lillebror när vi kommer från jobb/dagis, för då ska jag ut o gå eller springa. O en dag så orkade jag inte, o då sa min älskade son
    - jo men mamma, det är väl klart att du ska ut. Tänk på att du vill bli smal. Ojoj, så vad gjorde jag? Just det, sprang!

Måndag imorgon, jobba. Sen ut o gå. FAN MÅSTE!

Ha det nice!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger