• 6628

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tror inte det blir nå promenad idag, ännu mindre joggrunda. Är inte alls pigg, inte sjuk utan trött, så förbannat trött.

Här är det också asfint väder!
    Men visst fan är det konstigt, det är januari o så milt o soligt.

• 6628

ja, du ser, man hänger inte med för 5 öre!

februari är det ju!

• 6628

Magda: åh, vet vad du går igenom!
    Sonen kräktes för 2 timmar sen.
    MYCKET! Men efter det så mådde han bra, dansade till o med till hårdrock. Nu sover han i sambons säng. Med hinken bredvid.
    Fy fan vad jag hatar kräk överhuvudtaget! Det värsta jag vet.
    Jag vet inte hur många år sen det är när jag hade kräksjuka, men det är många. Har klarat mig länge nu. SKÖNT!

Jaha, då var det fredag imorn. Det blir lugnt.
    Hade egentligen velat smaka lite vin, det e länge sen nu. Men vet inte om jag vågar pga min ep.
    De 2 senaste gångerna har hänt just "dan efter".

Nehe, nu går jag o lägger mig.

Natti

• 6628

Har inte blivit mer motion än 1 promenad till affärn på lunchen. 3 dagar i rad. Tar inte mer än 1 halvtimme, gå, handla o gå tillbax. Men har gått jättefort!

• 6628

clinan: Fy attan, vilken skillnad! Du e ju JÄTTEFIN!

• 6628

clinan: Fy attan, vilken skillnad! Du e ju JÄTTEFIN!
    Lite nyfiken, hur har du gjort?

• 6628

Här har helgen varit lugn o skön. Barnkalas igår bara. Systersonen, fyllde 2.

Alltså på 1 o 1 halv vecka har jag fått 3 komplimanger för min fina rumpa från 3 personer. Blir så glad.
    På kalaset
    fjantade vi oss lite ( vi 3 systrar) o ställde oss bredvid varann o bad mamma ta kort på dessa 3 vackra rumpor! hehehe.

Vi har städat upp i hallen. Fan vad det såg ut! Mitt i rusten blir det o se ut!

Nu ska jag käka en macka o sen lägga mig. Upp imorgon 04.40.

• 6628

Hej på er!

Har inte varit här på flera dagar.
    Den förbannade kräksjukan kom hit, till slut. Men som tur var bara jag o sambon. Sambon spydde o jag gjorde "det andra".

Plus att jag råkade ut för ryggskott i morse! Fy fan vad ont!
    Sambon fick ta ett rejält tag i armen först, o sen ta tag bakifrån under armarna, o hjälpa mig upp till toan. O samtidigt så står jag o asgarvar mitt i det onda. Det måste ha sett väldigt komiskt ut! Men ont gör det.
    Först tänkte jag stanna hemma, men ändrade mig, ville prova . Men det slutade med att jag åkte hem redan vid 9 för jag klarade bara inte av o sitta! Sitter o monterar hela dagarna. Stannar hemma imorgon också. Det gör liksom inte ont när jag går o rör på mig, men när jag ska ner o upp typ från en stol eller ska sätta mig på toan eller resa mig från toastolen.
    Ett tag trodde jag att det var blindtarmen, för smärtan strålade fram ner mot benet o ljumsken, gör det fortfarande. Men det kanske hör till ryggskottet.

Min son har så sett fram mot denna vecka, jag jobbar, gubben jobbar lillebror på dagis o han ledig. Han hade fått vara hemma själv, men han har bara varit själv 1 dag.
    Han vill dunka techno sa han. hehe
    Nä, nu blir det en muskelavslappnande tablett o sängen.
    Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger