5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)
Jag är inte riktigt än en 5 barnsmamma...den sista ligger fortfarande på jäsning (BF 23/3) Har nu 3 tjejer som blir, 11, 5, 2 i år, 1 pojke som blir 7, sen en lite pojke i magen.
Jag är inte riktigt än en 5 barnsmamma...den sista ligger fortfarande på jäsning (BF 23/3) Har nu 3 tjejer som blir, 11, 5, 2 i år, 1 pojke som blir 7, sen en lite pojke i magen.
Jag är 29 blir 30 i sommar
Ha, ha, så var det för mig me. Känns ju lite surt o springa o köpa nytt. Men som tur han vi aldrig sälja vagnen sist Sterilisera mig har jag me funderat på, men ju mer jag tänker på det anser jag att min sambo borde göra det i stället. Jag har ju ändå burit 5 barn o klämt ut dom känns som om det räcker
Ni kanske vill byta plats med mig? För just nu känns det inte såå värst mysigt med bebis i magen Har så fruktansvärt ont i ryggen o i benen, magen är som en pilatesboll
3 veckor känns som en evighet, o man intalar sig själv att den kommer nog tidigare o av den anledningen kommer man säkert gå över.
Jag har oxå varit relativt befriad förut, men nu vet jag inte, har alla krämpor man kan ha....kanske naturens sätt att avskräcka mig för fler graviditeter
Så nu kan jag stolt säga att jag är fembarnsmamma
Loke föddes 29/3, 3790gr o 51cm lång.
Jag tackar så mycket för alla gratulationer
Jag kan nog med säkerhet säga att vår familj är nu komplett, jag får se med glädje fram till den dagen då jag får barnbarn
Emmsan: Grattis till lilla Melker!