5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)
Hallå!!!
Får jag vara med???
Fem barn mellan 3 månader och 10 ½ år. Två flickor och tre pojkar. De sista tre är födda på 3 år och 7 månader!
Hallå!!!
Får jag vara med???
Fem barn mellan 3 månader och 10 ½ år. Två flickor och tre pojkar. De sista tre är födda på 3 år och 7 månader!
Kikar in en snabbis och hoppas jag hinner skriva klart innan datorn startar om igen... *suck* Gubben har bytt grafikkort och nu dummar sej datorn järnet... *suck igen*
Här knallar det på, vi börjar bli friska tror jag... *peppar, peppar...*
Jag är dock så uselt trött så det finns inte. Milia vill puppa nätterna igenom nästintill... Så jag blir liggande i en ställning hela natten och halvsover...
Å nu ska jag ner till trista tvättstugan igen...
Hallå!!!
Jag fyller väl... hmmm... 33 nåsta gång. Tiden går fort... *ler*
Jag tuffar runt i en Ford Galaxy, trångt med fem ungar... Får inte med vagnen till lillan när alla säten sitter i ju!!!
Jag skulle gärna skaffa en liten till jag med, men det är stopp från gubbens håll...
Fast i och med att jag lever ensam med ungarna så kanske det blir lite väl slitigt med en till...
Hallå tjejer!
Försöker hänga med här på nätet så gott jag kan, men livet är rörigt just nu... Jobbigt att behöva ta hand om allt själv 24/7, men det går ju. Nu har vi sportlov! Ikväll åkte de två stora till sin biofar och stannar till söndag... Massa gnäll och bråk innan de kom iväg... Har jag tur så hinner jag få ett par timmar per kväll i egentid under dessa dagar.
Lillan växer så det knakar... Likaså min grabb som fyller fyra nästa vecka... Han har gjort ett jätteskutt och plötsligt ska det stå 116 i nacken på alla kläder...
Smakisar har det blivit oxå... Hmmm... Räknas en sked gröt då å då? Fyra ggr på två veckor eller så... Inget regelrätt alltså... Men jag har ingen stress med det heller... Petar till henne en liten smak här å en liten smak där då det är något passande på bordet, bara så hon får lite smak i munnen av det. Min näst yngsta helammade till han var 11 månader och det hoppar jag gärna över den här gången!
Försöker även få lite struktur på nätterna... Det går åt rätt håll!!!
Min lilla är ju fyra månader och mellan 22 och 07 äter hon 4 ggr eller mer... Kan bli 10 också...