Inlägg från: Pernilla J |Visa alla inlägg
  • Pernilla J

Lanzarote februari

Hej! vi har varit på lanzarote..puerto del carmen 2ggr!andra gången vi åkte dit hade vi fått en liten tös som då va 1.5år! vi älskar Lanzarote.. vi hyrde bil en dag reste runt..det gick jätte smidigt..barnstol fanns att låna till en billig peng..
    barnmat är det jätte dåligt med så det köpte vi hemma och packa ner..det väger massor men det är värt det om man inte vill laga mat på hotellet..välling finns inte, fick köpa mjölkersättning..:) ta med det om éran lilla äter det...
    vi åkte i januari och det va jävligt kallt på kvällen.. ta med en lite " varmare" jacka... vi hade me tjocka tröjor..men det räckte inte!!!!! så fort solen gick ner blev det gööör kallt!
    vi va där i en vecka andra gången och vädret låg runt 25g..helt ok men blåste en del!...har ni andra frågor så maila igen! trevlig resa!!!

• Pernilla J

hej igen! kom på att vi åkte till någon djurpark av nått slag.. jätte fina djur som strutsar och papegoj show...värt att se tycker jag..:)

• Pernilla J

Jasså har det brunnit?ush..hoppas inte några djur kom till skada! men annars tycker jag att lanzarote va toppen!!!
    vi har även varit på amadores..en bit bortom puerto rico..på kanarieöarna..det ställer upplevde jag ämmu med barnvänligt!! jätte lungt och dom höll på bygga upp en JÄTTE stor fin lekplats.. vilket inte fanns på puerto del carmen...

• Pernilla J

vi åkte en sån båt med glasbotten..jätte vakert..men det blir jääätte trångt där nere så åk en dag då det är lite folk...!!
    playa blanca va jätte mysigt..vi tog bilen dit..jätte fint med alla resturangerna...

• Pernilla J

jag tänkte väll det.. för vi har varit på palmitos park oxå när vi va på amadores..cran canaria..men dom 2 parkerna är jätte lika!

Svar på tråden Lanzarote februari