• Anonym (styggis)

    killar stönar ni?

    Hej...en liten fråga till killarna där ute, ja tjejer som har lite erfarenhet kan ju också svara...
    Stönar killar ofta i sängen?
    Jag har förvisso inte varit med jätte många, 3 stycken. men dessa tre har varit dödstysta i sängen och jag då som låter som...ja VÄLDIGT mycket i alla fall..
    Jag undrar bara om det är vanligare att killar inte låter?
    Jag ska ju tillägga att jag var tvungen att testa två av killarna,(vid olika tillfällen givetvis).Så jag "gav mig på dem" alltså ganska vrålsnuskigt...långt förspel, provocerande kläder, avs*gning, retning...etc. men då gav de ifrån sig ljud efter hårt arbete!:D...det var väl mest en rolig grej tyckte jag...det gjorde nog de också...men grundrfågan: Stönar killar oftare än inte?

  • Svar på tråden killar stönar ni?
  • Anonym (Känslan)
    Anonym (:) skrev 2020-01-15 10:25:25 följande:

    Överlag är killar rätt tysta skulle jag säga


    Älskar dock när dom stönar :) 


    Är det en skön känsla när det väl händer?
  • Roxwell

    Min kille är ganska tyst men ibland stönar han lite lätt, blir jätte glad då - då vet man att han har det skönt!

  • Roxwell

    Min kille är ganska tyst men ibland stönar han lite lätt, blir jätte glad då - då vet man att han har det skönt!

  • KimLinnefeldt

    Jag flåsar, stönar, pratar... Tänker inte på att begränsa mig, tänker inte alls, helst. Hjärnan ska vara bortkopplad i sängen, där ska Djuret råda.

  • Litenmenhård

    Hej, Det beror lite på tjejen. Kåtar hon upp en ordentligt så stönar iaf jag. Mysigt med förspel med så man inte bara går pang på.

  • Anonym (Känslan)
    Roxwell skrev 2020-01-16 22:00:50 följande:

    Min kille är ganska tyst men ibland stönar han lite lätt, blir jätte glad då - då vet man att han har det skönt!


    känns det extra skönt då?
  • Anonym (Känslan)
    Anonym (stönare) skrev 2008-01-15 19:43:03 följande:

    tycker det är sååå jäla gött när killar stönar, går riktigt igång på det.


    Störs du av uteblivet stön
  • Anonym (Nej)
    KimLinnefeldt skrev 2020-01-17 17:39:47 följande:

    Jag flåsar, stönar, pratar... Tänker inte på att begränsa mig, tänker inte alls, helst. Hjärnan ska vara bortkopplad i sängen, där ska Djuret råda.


    Precis!
  • Anonym (Njuter)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-01-13 14:51:40 följande:

    Har aldrig varit m nån kille som varit helt tyst. Tack och lov. Då hade jag undrat vad som är fel. .


    Tror nog att killen njuter så det är inget att tänka på 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Njuter) skrev 2022-01-26 14:41:12 följande:
    Tror nog att killen njuter så det är inget att tänka på 

     


    fast man vill inte tro - man vill höra

  • Anonym (Hmmm)

    Suckar och njuter när jag blir avsugen men har tydligen ett gå-bröl som går över allt annat har jag hört, hahaha

  • Anonym (M)

    Är tjej men tycker det har varit väldigt olika , vissa stönar mycket och en del är helt tysta. Min kille som jag är tillsammans med och väntar barn med nu stönar nästan alltid när han kommer och ibland precis innan men oftast inte annars.
    Tycker det kanske kan vara lite avtändande om en kille stönar för mycket haha.. men alla är ju olika :)

  • Anonym (Njuter)
    Anonym (Nej) skrev 2022-01-26 22:09:50 följande:

     


    fast man vill inte tro - man vill höra


    Du märker det i alla fall
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Njuter) skrev 2022-01-29 02:27:35 följande:
    Du märker det i alla fall
    Som sagt, vill höra min partner njuta. Så osexigt med helt tysta partners
  • Anonym (Äckligt)

    Om min kille stönar så säger jag till honom att han måste sluta. Så jävla äckligt. Usch.

  • Anonym (My)
    Anonym (Äckligt) skrev 2022-01-29 17:22:46 följande:

    Om min kille stönar så säger jag till honom att han måste sluta. Så jävla äckligt. Usch.


    Din kille får göra zamma sak och säga till dig då om du stönar? 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (My) skrev 2022-01-29 17:42:13 följande:
    Din kille får göra zamma sak och säga till dig då om du stönar? 
    Stönar aldrig. Avskyr sex, bara väntar tills han sprutat.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Äckligt) skrev 2022-01-29 17:47:05 följande:
    Stönar aldrig. Avskyr sex, bara väntar tills han sprutat.
    Fy vad tragiskt. Sex är fantastiskt 
Svar på tråden killar stönar ni?