• Donna69

Kan man få on om rumpan av foglossning

jag hade foglossning, o sånt där bälte hjälpte inte alls.
    inte TENS heller.

skulle ge mig på övningar som jag fått av sjukgymnasten men det va lönlöst...

ont hade jag i höfter, rygg, bak, fram - you name it.

• Donna69
    Du och Jag ver2 skrev 2008-02-01 08:33:51 följande:
    nooooo, jag som bestämt mig för att INTE få foglossning (det låter ju liksom inge skoj...). Googlade lite igår å hittade tyvärr uppgifter på att överörlighet inte precis gör foglossningen mindre. Nån som vet om man kan träna upp (å hur isf) musklerna för att förhindra att det blir värre? Har ju inte så jätteont nu, men det kommer väl antar jag. GÅR det att förhindra överhuvudtaget?! Kan man ringa BM å fråga om man får träffa en sjukgymnast? Förlåt, många frågor blir det! Men, jag har ju så mycket å fixa med hemma innan bebis kommer - så NÅGRA månader till vill jag ha på mig iaf!
    jag pratade med bm som slussade iväg mig till läkaren som ordinerade mig till sjukgymnasten....
  • Donna69
    Du och Jag ver2 skrev 2008-02-01 08:54:28 följande:
    ush, det låter verkligen inge vidare. Lider verkligen med er.När började foglossningen för er?
    jan/feb -07 nån gång.
    vart helt sjukskriven i början på mars o fick lillan juli....
  • Donna69
    Du och Jag ver2 skrev 2008-02-01 09:08:00 följande:
    oh...det lät inge lovande för mig. Min lill* ska ju komma i slutet av juli...

alla är ju olika visserligen men ändå.

jag jobbar på restaurang o där finns det ingen möjlighet till anpassning....

hoppas det går bättre fördig!

Svar på tråden Kan man få on om rumpan av foglossning