Inlägg från: Jonnasmamma08 |Visa alla inlägg
  • Jonnasmamma08

Äppelcidervinäger?

Hej...tänkte bara höra med någon om det är någon som provat äppelcidervinäger och i så fall hur har det hjälpt dig? Om det hjälpt överhuvudtaget.
    Jag och min sambo tänkte testa för att se om det händer någonting. Har hållt på i snart en vecka.
    Men hoppas på svar i alla fall.
    Kram på er alla

• Svar på tråden Äppelcidervinäger?
  • Jonnasmamma08

okej..tack så den hjälper alltså absolut inte mot viktminskning?

Ametist55 skrev 2008-01-14 22:31:14 följande:
    jag dricker det till maten varje gång jag äter och det funkar jättebra om man har anlag för halsbränna.Jag kunde sluta med Losec tack vare äppelcidervinägern.Men att det hjälper en med att gå ner i vikt är då inte sant.jag har druckit det i flera år.Äppelcidervinäger kapslarna fick jag halsbränna av.Så jag köper Druvans som det är lite honung i ibland.Mest den vanliga utan honung.Kan lova dig att den är jättebra om man ätit för mycket,2 tsk i ett glas vatten och matsmältningen ökar.Man mår bättre fortare.Perfekt vid jul
    någon annan som testa något annat naturläkemdel för viktminskning? jag och sambon min har gett oss f*n på att gå ner nu..så alla tips är välkomna..
  • Jonnasmamma08
    ric69 skrev 2008-01-16 15:34:21 följande:
    Caroline Erik skrev 2008-01-14 21:17:10 följande:En matsked äppelcidervinäger i ett glas vatten innan dina måltider är hur bra som helst för din viktnedgång! Börja även ta omega 3-tilskott och du får bättre fettförbränning!Rickard - Kostrådgivare/rörelsehindrad strongman
    tack så mycket...hur lång tid tar det innan man kan merka resultat av vinägern?
Svar på tråden Äppelcidervinäger?