Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?
igloo79: det ligger nog nåt i det där med närhet som du säger. händer för mycket under dan så bristen på närhet måste kompenseras under natten.
achwell: åå vad skönt med såna långa Oavbrutna nätter
. hoppas på fler sådana för dig *håller tummarna*
Min natt var sådär angenäm. Ines sov helt ok från 20.40 fram till 01.30. Jag la mig vid halv 12 så jag fick 2 timmars sömn där i början. Sen började hon vakna gråtandes. Jag plockade upp henne och då somnade hon om, misstänker att hon "gick vilse" då hon ville vända sig så hon satte sig istället. Sen så vaknade hon med jämna mellanrum från 01.30 till 3.15 då hon slutligen somnade ordentligt. Jag fick ont i vänsterbröstet då hon inte ammar under dan så det hade väl fyllts utan att jag besvärades av det men sen när hon tömde det lite innan läggning fick jag ont i det. Sen efter 03.15 låg jag i sängen och hade jätteont i kroppen sådär influensaliknande och huvudet var tungt. Kunde inte somna om riktigt utan låg halvvaken kändes det som. Pumpade ut lite mjölk när hon hade somnat men det kom inte ut mycket ca 90ml. Bröstet kändes fortfarande ömt och lite svullet där det gör ont. Gör det nu med så jag tog 2 panodil så fort jag vaknade. Hoppas bara att det inte blir en mjölkstockning av det hela, den sista jag hade var inte rolig alls.