• Flutterby

Fy 17 för "Lazytown". *kräks*

Måste vara det vidrigaste barnprogrammet, alla kategorier, just nu! *blä* Trodde att det var amerikanskt, kunde satt min sista spänn på det, men råkade få se eftertexterna häromdagen och då verkar det vara isländskt?! Va?!
    Riktigt dåligt är det i alla fall!

• Svar på tråden Fy 17 för "Lazytown". *kräks*
  • LJF

Mina äldsta (3 och 4) älskar det också, liksom de flesta program på playhouse dock inte Nalle har ett stort blått hus. Jag är måttligt intresserad av barnprogram så för mig spelar det ingen roll.

• Vilmas Mamma

Ja, usch! Blä för Lazytown!
    Musses klubbhus är min tjejs favvo, o Pippi då såklart!

*~Vilma & Edvin~*
  • Flutterby

Samma här! Och Stanley!

Sicali skrev 2008-01-16 17:10:29 följande:
    Små Einsteins är den största favoriten hos sonen med, efter det kommer Musses klubbhus.
  • Diny

vad handlar det om? Har sett jattemycket reklam for det har (mexico)men aldrig fattat vad det var.

• Laloo

Mina pojkar älskar Musses klubbhus, och Små Einsteins... Själv är jag barnsligt förtjust i den söta lilla Pocoyo ..

***040207***051219***080404***
  • JennieL

haha...
    Jag har precis beställt saker så min dotter kan klä ut sig precis som Stephanie... Peruk, väska, telefon mm
    Hon verkligen älskar LT och kan dansen utantill... JAG hatar den!

• Puck76
    Laloo skrev 2008-01-16 20:15:15 följande:
    Mina pojkar älskar Musses klubbhus, och Små Einsteins... Själv är jag barnsligt förtjust i den söta lilla Pocoyo ..
    det är jag oxå! så gullig!!! saga föredrar higglystans hjälter inte nån favorit hos mig...
    sen finns ju underbara liten stund till som vi tittar på varje kväll medan barnen äter välling
  • Elli47

Ungarna kollar Lazytown ibland och tycker det är kul, själv har jag väl inget emot programmet... finns många barnprogram som är värre! Skrattande Blev också förvånad när jag såg att det var isländskt!

• Linduz

Jag står inte heller ut med Lazytown, och nu har min kära mor köpt dvdfilmer till min son. Så nu kan han titta när han vill tycker hon. Tack mamma!

• Trinity78

Tanken bakom programmet är ju ändå gott - att barn ska äta nyttigt och röra på sig, gärna utomhus. (jag har inte sett så mycket så jag kan inte uttala mig om det är bra eller dåligt)

Gravity always wins
  • Pyff

Jag tycker Lazytown är rätt kul och Alexander äääälskar det. Robbie är ju as-rolig

Pyff på er!
  • Raven Waves

Men shit va fantastiskt med flera som hatar Lazytown! Det är ta mig f-n det sämsta som visats sedan teletubbys (stavning?!)!! Och dessutom är det lite peddovarning på det där hurtiga blåklädda f-nskapet tycker jag...! Och PedoBear har varit där och gjort parodi på skiten...! *HATA!!*

• musli

Lazytown-konceptet går ju ut på att barn ska äta bättre, röra sig mer och borsta tänderna och annat nyttigt. Magnus som är den blå-klädde hjälten är flerfaldig mästare i aerobics och han kommer från Island, är numera en av världens typ rikaste personer och han bor i USA där Lazytown görs. Robin Rutten (Robby Rotten) är ju super-kul!

Hanna gillar bäst Små Einsteins, Hyggli-stan, Jojo och Pocoyo, jag har köpt de två dvd:erna med Pocoyo som har kommit ut i Sverige till henne, det programmet har fått pris som bästa förskole-barnprogram.

• Pyff
    Laloo skrev 2008-01-16 20:15:15 följande:
    Pocoyo är ju bara sååå söt när han dansar Alexanders favoriter är som sagt Lazytown och Einsteins. SJälv tycker jag att Stanley är mysig och typ HATAR JoJo´s cirkus!
    Pyff på er!
  • Heisan
    musli skrev 2008-02-06 16:48:32 följande:
    Lazytown-konceptet går ju ut på att barn ska äta bättre, röra sig mer och borsta tänderna och annat nyttigt. Magnus som är den blå-klädde hjälten är flerfaldig mästare i aerobics och han kommer från Island, är numera en av världens typ rikaste personer och han bor i USA där Lazytown görs. Robin Rutten (Robby Rotten) är ju super-kul! Hanna gillar bäst Små Einsteins, Hyggli-stan, Jojo och Pocoyo, jag har köpt de två dvd:erna med Pocoyo som har kommit ut i Sverige till henne, det programmet har fått pris som bästa förskole-barnprogram.
    Måste bara får rätta dig på en punkt.. Programmet spelas in på Island där Magnus-med sin familj bor i ett hus som han själv har byggt.

Jag gillar Lazytown o jag tycker att Magnus verkar vara en smart kille med fötterna på jorden...
    Startar på 105,8....-101,3
  • Raven Waves

Så synd att man inte får länka till vad som helst här på FL... jag surfade runt lite och hittade massa lazytown porr... trevligt...inte...! Kul med ett barnprogram som inspirerat till så mycket sånt...

Svar på tråden Fy 17 för "Lazytown". *kräks*