• Flutterby

Fy 17 för "Lazytown". *kräks*

Måste vara det vidrigaste barnprogrammet, alla kategorier, just nu! *blä* Trodde att det var amerikanskt, kunde satt min sista spänn på det, men råkade få se eftertexterna häromdagen och då verkar det vara isländskt?! Va?!
    Riktigt dåligt är det i alla fall!

• Svar på tråden Fy 17 för "Lazytown". *kräks*
  • Sicali

Kan bara hålla med. Min son kollar inte ofta på tv och väldigt sällan på playhouse men när han väl gör det går jag nån annanstans för jag klarar inte av att se det.
    Fast ändå värre är nog Handy Manny, det är riktigt kräksframkallande.

• Flutterby

Manny kan jag stå ut med, men inte Lazytown! *ryser*

Sicali skrev 2008-01-16 16:32:43 följande:
    Kan bara hålla med. Min son kollar inte ofta på tv och väldigt sällan på playhouse men när han väl gör det går jag nån annanstans för jag klarar inte av att se det.Fast ändå värre är nog Handy Manny, det är riktigt kräksframkallande.
  • Pink Muffin

Jag gillar varken 3:ans, 4:ans eller 5:ans barnprogram!! Lazytown brukar gå på 4:an på helgerna vá? Tacka vet jag Bolibompa och Barnkanalen!!

Jag blir illamående av köphysterin... tills jag hittar nåt jag bara måste ha...
  • Pixxi

Fruktansvärt, kan inte ens halvtitta på det, gräsligt

• lövet2

Det är ju skitkul! Jag och min 3-åring bara älskar Robbie Rutten!

• Flutterby

Nää, det GÅR inte att titta på! *ryser* Bara dubbningen får mig att må illa och så denna blandning av dockor och människor, nej fy! Läskigt!

lövet2 skrev 2008-01-16 16:38:48 följande:
    Det är ju skitkul! Jag och min 3-åring bara älskar Robbie Rutten!
  • Mia83

Mina barn älskar det iaf. Näst efter Små Einsteins.

• Sicali

Små Einsteins är den största favoriten hos sonen med, efter det kommer Musses klubbhus.

Mia83 skrev 2008-01-16 16:50:16 följande:
    Mina barn älskar det iaf. Näst efter Små Einsteins.
  • MyFine

tänk att min son har samma favoriter han oxå! Lazytown, einsteins och musses klubbhus

• Mia83
    Sicali skrev 2008-01-16 17:10:29 följande:
    Små Einsteins är den största favoriten hos sonen med, efter det kommer Musses klubbhus.
    Misstänker att orsaken till att just de programmen går hem hos barnen är att figurerna interagerar med barnen.
    Det är rätt kul att se dem peka, vifta och ropa.
Svar på tråden Fy 17 för "Lazytown". *kräks*