• Anonym (fy för mig)

HJÄLP drömde en lesbisk sexdröm :-(

Kan börja med att säga att jag är varken lesbisk eller bisexuell. Kan inte ens tänka tanken på att ha sex med en kvinna eller ens kyssa en utan att få kväljningar, alltså det är inget för mig. Har en pojkvän som jag älskar med hela mitt hjärta.

Men så inatt så drömde jag att jag hade sex med ANGELINA JOLIE (som jag inte ens tycker är snygg, till skillnad från vad andra tycker, tycker hon är hiskelig).

Drömde att hon smekte mig och i jag KOM i drömmen! När jag vaknade var jag helt våt i trosan :(

Sen drömde jag att hon var tvåkönad..dvs hon hade en snopp och en snippa..helt sjukt!

Sen kom min pojkvän in i rummet, då kommer det fram att han och angelina har ett förhållande och jag blir sur och springer ut ur rummet, helt sårad.

HUR kan jag drömma nåt sånthär?? Det är ju sjukt...är jag flata innerst inne??

• Svar på tråden HJÄLP drömde en lesbisk sexdröm :-(
  • Anonym (fy för mig)

*puffar* ingen som kan hjälpa mig??

• Anonym

Hejsan. Jag tror absolut inte att du är lesbisk för att du drömmer en sådan här dröm. Du vet, drömmar är ju till för hjärnan att bearbeta saker som man tänker och funderar över. Men kan kopplas ihop på oika sätt. Om du blev äcklad av drömmen tänk inte mer på den, annars njut av att du hade de skönt även där. Det är inte drömmar som styr vem du är (tack och lov, man har ju rätt knepiga sådana ibland) utan du själv.
    Ha de bra

• Anonym

Äh det är väl ingen fara! Jag drömde här om natten att jag slickade en tjej o jag är absolut inte lesbisk. Du kan nog vara lugn.

• mammaNena

Jag har oxå drömt lesbiska drömmar, men inte om nån stjärna, utan en av mina närmsta vänner. tillslut va jag tvungen att berätta för henne, för jag kände att jag höll mig på avstånd så fort vi träffades. och oj va vi skrattade när jag berättade. hon berättade då att det hade hänt henne oxå..
    Så det har hänt många fler än dej!! Berätta det för din sambo eller nån annan och ta det med en klack spark!

• Anonym

Klart du är lesbisk!! Du har bara undertryckt dina känslor.
    Att du i "verkliga livet" känner dig äcklad av sånt visar att du faktiskt är intresserad av kvinnfolk på rikitgt!!

Sluta stå emot, kvinnor är underbara, kraftfulla. Hur kan man inte vara lesbisk!?!

• Anonym

Jag har haft sexdrömmar om familjemedlemmar och jag kan garantera dig att det är något som jag inte skulle vilja uppleva*s*. Drömmar är drömmar, dom är konstiga emellanåt.

• Dorian Ertymexx

Anonym (fy för mig) skrev 2008-01-17 14:56:38 följande:

Kan börja med att säga att jag är varken lesbisk eller bisexuell. Kan inte ens tänka tanken på att ha sex med en kvinna eller ens kyssa en utan att få kväljningar, alltså det är inget för mig. Har en pojkvän som jag älskar med hela mitt hjärta.Men så inatt så drömde jag att jag hade sex med ANGELINA JOLIE (som jag inte ens tycker är snygg, till skillnad från vad andra tycker, tycker hon är hiskelig).Drömde att hon smekte mig och i jag KOM i drömmen! När jag vaknade var jag helt våt i trosan :(Sen drömde jag att hon var tvåkönad..dvs hon hade en snopp och en snippa..helt sjukt!Sen kom min pojkvän in i rummet, då kommer det fram att han och angelina har ett förhållande och jag blir sur och springer ut ur rummet, helt sårad.HUR kan jag drömma nåt sånthär?? Det är ju sjukt...är jag flata innerst inne??
    Du kanske är mer bi än du tror. Eller så var det bara en dröm. Ta det soft och oroa dig inte så mycket. Jag menar, om det visade sig att du var bi, vad spelar det för roll?
  • Anonym

Är du sjuk om du är flata??? Jag tycker det är underbart.Tror att drömmen handlar om vad du innert inne vill ha

• Anonym

Jag tror helt och fullt att drömmar har en underhållningsfunktion. Vissa drömmar kan för mig vara ett sätt att repetera hur man använder en ny programmvara (data). Andra behandlar mina rädslor. Men de flesta är bara något slags underhållning, action, drama, komedi, erotik. Efteråt kan jag slås just av hur sjuka dessa drömmar är. Men en dröm som ger orgasm kan komma precis när man inte har haft orgasm på länge, och kroppen kanske känner att den behöver komma. För killar är det ju en vanesak under puberteten, och vad vet vi tjejer om det bara var normalt heterosex som gav nattliga pollutioner, eller om det kunde vara hur sjukt som helst?!

Kanske borde du tänka lite på att lesbiskt sex kan vara trevligt, men att det för den skull inte behöver angå dig personligen? Att må illa vid tanken på något som är normalt är för mig ett tecken på att man relaterar det väldigt mycket till sig själv, som att ens egen kropp är inblandad. Vad är problemet egentligen? Att du skulle bli äcklad av den andra tjejen eller av din egen positiva reaktion? Det kommer man ju aldrig få veta om man inte provar, och för mig som stadgad heterotjej är det ganska uppenbart att jag "aldrig" kommer prova. Så jag behöver egentligen inte fundera på den saken. Även om jag har lesbiska drömmar ibland. Varöfr behöver du fundera på det?

• MiLuna

Det va en dröm bara! inget annat!! du är inte lesbisk för att du drömmer om det!

Inget du behöver skämmas för många har någon gång eller ofta drömt sexdrömmar som inte stämmer med hur man lever sitt vadags sexliv.

Och skulle du vara lesbisk är väl det inget att skämmas för heller!!

Männsikor som inte vågar stå för de dom är och tycker borde skämmas.

Men det vara bara en dröm. din kille är inte otrogen och du är inte lesbisk.

(jag läste någonstans att när man drömmer att ens partner är otrogen så betyder det att han egentligen är dig trogen och eftersom ni båda hade ett förhållande med A Jolie så är ni väl båda trogna henne. som sagt inget jag vet utan bara läst.)

• Anonym (Kanske?)

Kan det vara så att hjärnan försöker tala om någonting för dig?
    Varför skulle det vara så hemskt om du nu vore BI?
    Däremot håller jag med om att Angelina J inte är något att hänga i granen.

• Jag med igen

Hej, har också drömt något chockande som har med det att göra: jag drömde häromdan att jag var med 2 av mina bästisar. Är bisexuell och kär i en av dem i verkligheten. Plötsligt säger den jag inte är kär i till den jag är kär i: "snygga bröst" till henne. Jag bara whuuuuut??

• Anonym (Smöris)

Jag har hela mitt liv drömt sjuka sexdrömmar. Inget konstigt. Långt innan jag ens förlorade oskulden. Oftast med tjejer men i mitt fall är det för att jag alltid längtat efter det.

Haft zombiesex till och med. Gamla gubbar och stora, håriga troll... mina vänner var vanligt att jag drömde om i tonåren och tyvärr släkt/familj just för att det är något jag verkligen inte vill. Till och med om djur!! Brukar såklart kännas sjukt obehagligt men nu skakar jag av det som ingenting. Jag minns nästan allt jag drömmer men många gör inte det så troligen drömmer fler konstigt än de själva kommer ihåg.

Idag precis innan jag vaknade drömde jag att jag blev kär i en tjejoch så insåg jag att det var en gammal klasskompis jag hade rätt svårt för.

Drömmar är märkliga, ett sätt att hantera våra känslor och tankar men betyder inte att det finns någon sanning i allt, utan ofta är det rädslor som träder fram eller längtan... jag ser oftast på det som en film, ofta är jag inte ens jag utan en roll bara. Inte lika jobbigt längre.

Min första sexdröm var när jag var sju år gammal. Jag var inte själv inblandad. Men det var om två tjejer. Jag tyckte det var kul typ. Inte äckligt alls.

• RepenttoJesus

Jesus är Vägen, Sanningen och Livet och han är vår enda räddning! Jesus är Gud och älskar oss alla! Omvänd er genom Jesus Kristus! 

Svar på tråden HJÄLP drömde en lesbisk sexdröm :-(