Gillar du lösgodis?
Jag gillar det icke. Det är för sött.
Jag gillar det icke. Det är för sött.
nää det är inget för mig...
enda gången det ser gott ut är när pippi är och handlar 18kilo godis i godisaffären... *mums*
MMmmm älskar lösgodis!=) tyvär....
Ja det gör jag....det värsta är att man vet vilka det är som är där å gräver med fingrarna innan bara.
snoriga barn som grävt i sandlådan med kattskit i (fast det borde väl inte jag bry mig om som åt sand förra graviditeten)
Alkisar som både gråsat sig i arslet två minuter innan, skitit i att tvättat händerna när dom hållt i snorren runt hörnet av mataffären när dom slog en drill och sist men inte minst grävt sig i näsan för att smätta iväg en snorkråka .
O ja - jag älskar lösgodis
Tyvärr kanske man ska säga 
Ja, det är gott! Särskilt sötlakrits och typ vingummi. Godis med socker på är däremot inte särskilt gott.
JAA! Men långt ifrån allt... Jag har väl 10-15 sorter som jag gillar; mest hårda salta *mmm*
Ja, ibland så...
ja. Man får ju välja vilkte godis man vill ha. Sött, salt, surt, choklad... fast det är knappast det jag väljer helst. Köper det ytterst sällan. Ostbågar, chips eller en chokladkaka är godare.
Nej, blir lite äcklad över att det ligger "öppet" och över alla skumma ingredienser.
Jag ÄLSKAR smågodis (eller lösgodis som de flesta säger), det är min största last! Men någon last ska man väl ha?
Försöker dock minska ner för jag äter lite väl mycket och ofta, haha!
Älskar, om det är av bra kvalitet typ Karamellkungen och Dals konfektyr.
Jag älskar lösgodis..
Om det choklad eller liknande, äter aldrig gelatingodis.
Älskar lösviktsgodis men köper det inte så mkt vintertid. Har för mkt funderingar huruvida barnet som just plockade med händerna och nös i lådorna just haft vinterkräksjukan eller ej. På sommaren är jag mer kallhamrad och plockar för glatta livet. ( Med spade ) Köper hellre på godisaffär än på lokala icabutiken. Känns trevligare.
älskar lösgodis..fast under magsjuketider köper jag hellre en dajm eller nåt
älskar lösgodis, då kan jag ju köpa en massa olika sorter och variera så mycket jag vill, gott gott gott