• MsX

Gasig i magen i v6

Har precis i dagarna plusat o är enl beräkningar i v 6 nu och jag är såå gasig i magen, fiser heeela tiden nästan o bajjar mkt oftare än förr. Magen känns alldeles svullen.
    O trött är jag o varje natt vaknar jag samma tid nästan runt 3 för o kissa..

E d fler som känner sig såhär nu i början?? tycker magen e jättestor pga att den är så uppsvälld o gasig o gasen luktar inte precis gott o jag måste fisa HELA tiden nästan så jobbigt när man e ute bland folk o som jag nu som praktiserar på kontor som läkarsekreterare.

• Svar på tråden Gasig i magen i v6
  • MsX

vad jobbigt att jag bara mååååååååste ha stark mat hela tiden då d gör ju inte saken bättre.. jag har värsta suget efter stark mat o jag e så glad för varje dag som går o jag inte mår illa då jag mådde såååå illa när jag var gravid med min dotter. Hoppas jag får en bra graviditet den här gången.

• MsX

Jag e så uppsvälld så jag ser ju ut som jag vore i v 12 lr nå hur ska d här sluta eg??? lär ju få funderingar från folk snart o jag e som sagt bara i v6

• MsX

kan inte minnas att jag var såhär gasig i förra graviditeten ju o inte luktar de gott heller.. luktar ju ruttet om mig

• MsX

Har skaffat mig en orbitrek nu så jag kan motionera på den o röra mig o då får tarmarna röra sig med. Hoppas jag kan träna långt in i graviditen o att jag får en bra graviditet den här gången för sist så spydde jag i 9 månader o d var inge kul, fick även ligga inlagd pga att hon låg o tröck mot urinledaren så njurbäckenet utvidgade sig o d resulterade i ofantlig smärta.. o sen fick jag karpaltunnelsyndrom så d kändes som att jag kört omkull med cykeln o skrapat mig i händerna o som nån slagit mig under fötterna varje morgon när jag klev upp.

Så nu vill jag ha revansh o få må bra o njuta av min grav.

Svar på tråden Gasig i magen i v6