• Anonym

HJÄLP... Jag är kär i en kvinna

Snälla hjälp mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har man och barn och är lycklig. Jag älskar min man. Fast jag är också förälskad i en kvinna. Jag vet inte vad jag ska göra eftersom att hon är en nära vän till min familj. Jag har varit intresserad av henne i flera år men försöker verkligen "komma över det". Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan inte sluta tänka på henne. Hjälp! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden HJÄLP... Jag är kär i en kvinna
  • Anonym

Jag har känt likadant. (min tränngsintruktör). men jag kom över henne på ca 1 år....Jag var kanske inte kär, men tänkte väääldigt mkt och ofta på henne.

Lycka till!

• Anonym

TS här.

Anonym 2907679, hur kom du över henne? Slutade du att se henne eller finns hon fortfarande på samma träningsställe?

mor33, Den andra kvinnan är vad jag vet inte homosexuell. Hon är hetrosexuell men jag tycker att det känns som att det finns en spänning mellan oss så fort vi blir ensamma. jag kanske inbillar mig men jag misstänker att hon känner något för mig. Jag tror att hon kan vara bisexuell. Det är så jobbigt att inte veta och det är ingenting jag vågar fråga hur som helst. Jag har inte haft några kvinnliga relationer tidigare men jag har nog alltid fantiserat lite om hur det skulle vara att vara med en annan kvinna.

Bella donna, jag tror att det är mycket åtrå men inte bara det. Jag tycker att hon ser bra ut och jag älskar hennes personlighet. Jag är väldigt förälskad.

Tussilago74, tack för ditt långa svar. Jag är helt säker på att jag inte vill lämna min man. Vi har det så bra tillsammans och jag älskar honom. Det är just därför det känns extra jobbigt att ha känslor för någon annan. Jag vill inte det. Jag tror som du att man kan bli kär i flera människor och att det inte bara finns en. Men det här är jobbigt. Jag är olyckligt kär i henne och det gör att jag ibland mår så dåligt. Jag önskar verkligen att de här känslorna försvan.

Tack för alla era svar. Känner mig rutten. Jag skulle själv bli ledsen om min man hade känslor för någon annan.

• Anonym

Ja hur kommer man egentligen över någon? Ingen som har något tips?

• Anonym

Jag kom över mitt ex genom att låta lååååång tid gå. Trodde allvarligt att känslorna aldrig skulle gå över, men det har dom gjort. Lite återfall kan jag få när han är trevlig emot mig. Vilket han nästan aldrig är.
    Men i det stora hela så är jag över honom. Känns jätteskönt!

Svar på tråden HJÄLP... Jag är kär i en kvinna