Inlägg från: silverflame |Visa alla inlägg
  • silverflame

springmaskhjälp!!!!

Min lilla tjej har fått mask! hon fick det igår och fick medicin igår kväll. trodde det skulle vara över, men hittade fyra till ikväll!hur jävla lång tid tar det innan den börjar verka? det har ju gått 24 timmar!!!!!

• Svar på tråden springmaskhjälp!!!!
  • silverflame

hjälp hjälp hjälp!

• silverflame

Tack för era svar! Hon fick medicin igårkväll och vi andra tog idag. Vi har tvättat, badat, skurat och bäddat rent i sängarna. Trodde ju att medicinen skulle hjälpa direkt! SÅ ligger hon och kliar och skriker "Aj aj myror!" och så är de där igen. Har suttit och grinat i en timme nu. Va fan ska jag göra om medicinen inte hjälper? Kan man ge en dos till?

• silverflame

Men va fan? KAn man få maskjävlarna när som helst då? Om medicinen inte dödar äggen, kan väl dom kläckas när som helst och bli till nya maskar? usch jag ryser.....

• silverflame

God morgon! Jo nog fan har vi tagit bort tre stycken till nu på morgonen.Min största har haft det en gång men då fick hon medicin och sen var det bra! Herregud, detta är tredje dagen! Ska ringa till läkaren idag och se om jag kan få Vermoxet. Tack alla!

• silverflame

HELVETES JÄVLA FITTSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ursäkta mitt totalt jävla ovårdade språk men jag är så less så jag spyyyyyyyyr. Ringde till läkaren idag och fick Vermox utskrivet. Gav det till lilltjejen och pustade ut lite. Detta skulle ju hjälpa. Men inte fan då! Hon har itne sagt nåt på hela dagen, men nu på kvällen så var vi ute på masksafari igen....en till jävel... Vet någon hur lång tid det tar när hon nu fått Vermox, innan maskjävlarna försvinner ur kroppen? Vermoxen tar även död på äggen vilket Vanquin inte gör.

Svar på tråden springmaskhjälp!!!!