• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Snurp

Lotti !!
    Den slår faktiskt min.

• Snurp

kom själv med något du Knickedickan.

• Snurp

Jag har en till här. Den är egentligen tagen från en radiosändning i Australien. Det gick ut på att radiostationen ger $1000 - $5000 till den som är villig att berätta om sin mest pinsammaste upplevelse.

Denna historien kammade hem högsta vinsten:
    (den är på engelska, men det förstår väl varenda en numera....)

I was due later in the week for an appointment with the gynecologist.
    Early one morning I received a call from the doctor's office to tell me
    that I had been rescheduled for early that morning at 9:30 a.m. I had
    only just packed everyone off to work and school, and it was already
    around 8:45 a.m. The trip to his office took about 35 minutes, so I
    didn't have any time to spare.

As most women do, I like to take a little extra effort over hygiene when
    making such visits, but this time I wasn't going to be able to make the
    full effort. So I rushed upstairs, threw off my dressing gown, wet the
    washcloth that was sitting next to the sink, and gave myself a quick
    wash in "that area" to make sure I was at least presentable. I threw
    the washcloth in the clothes basket, donned some clothes, hopped in the
    car and raced to my appointment.

I was in the waiting room only a few minutes when I was called in.
    Knowing the procedure, as I'm sure you do, I hopped up on the table,
    looked over at the other side of the room and pretended that I was in
    Paris or some other place a million miles away. I was a little surprised
    when the doctor said, "My, we have made an extra effort this morning,
    haven't we?" but I didn't respond. When the appointment was over, I
    heaved a sigh of relief and went home.

The rest of the day was normal... some shopping, cleaning, cooking, etc.
    After school when my six-year-old daughter was playing, she called out
    from the bathroom, "Mum, where's my washcloth?" I told her to get
    another one from the cupboard. She replied, "No, I need the one that was
    here by the sink. It had all my glitter and sparkles in it."

• Snurp

Låtarna går väl an men inte ASKEN de 6 CD skivorna ligger i.
    Den är jättestor och jätterosa. Passar utmärkt för henne som artist måste medge.

• Snurp

Kissa på sig ja....

Stackars min lärare säger jag bara. Pinsamt ...mm...nääähhh, inte direkt för jag gick i en liten skola (utlands svensk skola) med kanske 20 elever varav två var mina syskon.

Ialla fall. Jag var 7 år, tror jag, och satt vid min bänk och märkte att jag började bli kissenödig. Istället för att gå de femton meterna ut i hallen till toan så bestämde jag mig för att trycka till och hålla emot. Vilket blev svårare och svårare. Tillslut var jag tvungen att sitta på kanten av stolen och trycka. Jag började säkert få en konstig färg i ansiktet då läraren tillslut frågade mig om jag behöver gå och kissa.
    Nääää, sa jag, och han bestämde sig för att det ville jag visst det.

Nu gjorde han ett stort misstag tycker jag.
    Han bestämde sig för att bära ut mig till toan så han lyfte upp mig och medan han sprang in till toan med mig, kissade jag självklart på mig .....läs: på honom. Han var våt från armhålan och ner och det var mycket som kom skall jag säga.
    När jag satt där och på toan och såg min dyvåta lärare frågade jag mig vad jag skall göra här nu, har ju redan kissat färdigt.

• Snurp

Oj oj oj...jag har en till nu när vi är inne på temat offentliga toaletter.

Jag var i österrike med min nya pojkvän, var inte ihop riktigt då (nu man) och åkte skidor. Vi gjorde en paus vid en av restaurangerna uppe i backen. Satt vid bordet och skulle beställa mat när jag kände att jag måste kila in till flickrummet.
    Det var väl tio toaletter i rad och fullt med andra tjejjer, som vanligt. Det blev äntligen min tur och jag gick in i den i mitten.

Nu var det så att jag hade mina röda dagar, mens, och skulle byta tampongen. Man vill ju inte gärna sitta ner på offentliga toaletter och det där balanserandet med pjäxor och allt var svårt. Trångt var det ju oxå. När jag äntligen fick fram en ny tampong och fick öppnat den och dragit ut snöret så tappar jag den på golvet och ser den RULLA in till nästa tjej bredvid. Grmpf...helvete....hon fnissar och jag rodnar och till råga på allt var det den sista !!! De andra ligger i väskan inne i restaurangen!!!

Ja, vad gör man? Jo, man tar vad som finns. Toapapper i massor och bygger det till en binda. Kändes som jag hade stor blöjja i byxan när jag gick tillbaka till min pojkvän. Fick sitta där med eländet, kunde ju inte gärna kila ut i toan igen - var ju nyss där!! Ville inte säga vad som skett heller.

• Snurp
    så tårarna rinner

aaaah, morticia
  • Snurp

Bilhistoria nr. 1:
    Hur många gånger har detta inte hänt:
    Kör bilen en sommardag med rutorna neddragna och tuggar tugggummi. Spottar sedan ut det genom fönstret och det flyger in i baksätet och fastnar där någonstans.

Bilhistoria nr. 2:
    När jag fickparkerar brukar jag köra på bilarna framför och bakom lite grann för att se vart jag är. När de skakar till liksom, då är det ju dags att åka andra riktningen tills jag har fått in bilen i fickan.
    Denna dag var det extra jobbigt, troligen väldigt trångt, men jag är inte den som ger upp, jag fick in bilen och svettig steg jag ut och beskådade min prestation.
    Just då hojtar någon uppifrån något: "Hej du....heeejjj duuuu dääär!!"
    Jag tittade mig om och ser nu en dam hängande halvt utanför sitt fönster och ser sur ut på mig. "Du, har just krockat på min bil tre gånger!"

"Ja, sa jag, bara lite, annars hade jag inte kommit in.... skall aldrig ( ) göra det mer."

Svar på tråden Detta var pinsamt...