• Anonym

Slickad i rumpan!

Anonym (yum) skrev 2008-01-22 23:57:41 följande:

Jag äääälskar att slicka min kille i analen! Båda blir sjukt kåta! ;)
    men asså smakar eller luktar de inte bajs??
  • Anonym
    Anonym (uskan) skrev 2008-01-23 00:51:56 följande:
    asså inte för att vara en partypooper men de måste ju va nästan farligt ju!jag håller på att plugga till uska och ni ska bara veta hur mycket bakterier ni bokstavligen slickar i er!
    Min tanke också.... hmmm.... Förvånad
  • Anonym

Anonym (uskan) skrev 2008-01-23 00:51:56 följande:

asså inte för att vara en partypooper men de måste ju va nästan farligt ju!jag håller på att plugga till uska och ni ska bara veta hur mycket bakterier ni bokstavligen slickar i er!
    Hahahaha Du ska nog inte fortsätta med dina studier..
  • Anonym

Jag trodde jag var ensam om att göra det:) Jag har gjort det på nån och han klagade inte. blir extra kåt eftersom han njöt så mycket!

• Anonym

Gillar också att stoppa in fingret i rumpan samtidigt som jag slickar han där bak,trodde de skulle klaga men icke,har aldrig sett en kille njuta så mycket och stöna så mycket!

• Anonym

Oh ja, det händer ibland att jag slickar min sambo i och kring anus, tycker han är hur skönt som helst. Men vi har överhuvudtaget inga hämningar tillsammans - gör ALLT! Skulle aldrig göra vissa grejor med någon annan, däribland inte slicka anus tror jag.

• Anonym

Jag tycker om det när man man slickar mig runt analen men det händer inte så ofta tyvärr, jag får heller inte göra det på honom. Men jag älskar även analsex men det gör inte min man Men men... Sånt är livet!

• Anonym

Urk va äckligt asså som Charlie Bravo skrev asså hår i röva har la varenda karl usch å fy för att slicka å greja bland massa rövskägg.
    Min karl skulle ALDRIG tillåta mej komma i närheten av han ashole.

• Anonym

drog av en rökare en gång när han var där nere och slickade, han vart en aning störd av det

• Anonym

drog av en rökare en gång när han var där nere och slickade, han vart en aning störd av det

• Anonym

Jag har slickat en kille i anus en gång... Visste inte ens att jag hade såna sidor, men den där killen lyckades fram alla mina nasty sidor, och fick mig att göra både det ena o det andra, fast han bara var ett one night stand, o mitt bästa ligg ever!

Just den grejen är väl kanske inte det jag gillar allra bäst, men jag är en sån som verkligen verkligen tänder på att märka att killen njuter, så hittar jag en kille som gillar det, så varför inte

Svar på tråden Slickad i rumpan!