• Anonym (Licky!)

Slickad i rumpan!

Var med en tjej för någon vecka sen och när hon låg och sög av mig och jag njöt för fullt, så känner jag hennes tunga vid min rumpa. Och den var inte still där. Hon slickade runt och till och med lät tungan komma in lite.

Och vilken woow känsla.

Är det vanligt att ni tjejer/kvinnor gillar att ge denna störtsköna behandling? :)

Och i så fall hur gör ni?

• Svar på tråden Slickad i rumpan!
  • Anonym (i)

Har aldrig gjort det och tror inte att det kommer att bli aktuellt för mig heller. Kan däremot tänka mig att smeka/pilla där med finger/fingrar samtidigt som jag suger av min man.

• Anonym (Licky!)

Det har jag aldrig prövat, eller ingen har prövat på mig. Gillar din man det? Låter onekligen skönt! :)

• Anonym (...)

Vet inte hur vanligt det är...

Jag och min man gör så på varandra i alla fall, skönt

• Anonym (Licky!)

Anonym : Gör det ni det samtidigt på varandra också? Man kan avancera alltså. Frågan är om jag vågar slicka henne där? (tanken är lockande)

• Anonym (...)

Det har väl hänt att vi gjort det samtidigt men det är nog oftast det händer när den ene får sin omgång

Våga på du

• Anonym (MA)

min sambo brukar smeke mig runt hålet lite när han slickar mig....o det är grymt skönt....

jag brukar smeka honom lite runt när jag sitter på honom , han njuter en del oxå ....

han har även använt sin snopp o lixom ollat runt hålet ....ahh ....såå upphetsande

• Anonym (Licky!)

Anonym MA : Hm hur menar du med ollat runt hålet?

• MiamiVice THE Slyna

Anonym (Licky!) skrev 2008-01-22 23:08:57 följande:

Anonym : Gör det ni det samtidigt på varandra också? Man kan avancera alltså. Frågan är om jag vågar slicka henne där? (tanken är lockande)
    Det e ju bara att fråga henne, kanske blir enklast så
  • Anonym (nej)

Nej, fy vad äckligt ... För mig är analen till för att bajsa med, ryser av bara tanken att slicka där. Men smaken är väl som baken

• Trossens mamma
    Anonym (Licky!) skrev 2008-01-22 23:13:06 följande:
    Anonym MA : Hm hur menar du med ollat runt hålet?
    Gnuggat ...?! "Olla"
    Mamma till Lova och Alvin
Svar på tråden Slickad i rumpan!