Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

Heath Ledger död

Jag startade precis en likadan tråd. Vilken chock!

• riot

Det senaste har det rapporterats om att han festat ganska rejält, förmodligen pga av uppbrottet med Michelle Williams. Så en överdos känns ju ganska trolig nu.

• riot
    Flutterby skrev 2008-01-22 23:36:11 följande:
    Man får lite perspektiv på saker... här har jag suttit i kväll o irriterat mig på att FL är så segt, samtidigt som han mådde så dåligt att han tog sitt liv. (om det nu ligger till så)
    Ja, visst är det absurt?
  • riot

Men gud. Han hittades tydligen naken, i Mary Kate Olsens lägenhet. Vad...skumt!

• riot

Ja, han & MK hade tydligen hånglat någongång för längesen,det vet jag att jag läste med.

Han hade tydligen varit försenad till massagen och det var därför han hittades.

• riot
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:49:25 följande:
    men va märkligt då att han hittades i sitt sovrum!
    Det stod aldrig att han hittades i ett sovrum. Bara i en lägenhet på manhattan.
  • riot

Och nu är det tydligen INTE MKs lägenhet. Det uppdateras friskt hos nyhetsbolagen!

• riot

Nu rapporteras det också att Heath hade ett missbruksproblem men varit ren ett år. Det rapporteras också att dom tror det var en oavsiktlig överdos.

Det blir väl inte någon rätsida på allt förrens om några dagar. Det är alltid så förvirrat i början.

• riot
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:58:59 följande:
    Jag läser på aftonbladet och där står det hans hushållerska och hans sovrum. så då antar jag att det är i en bostad som han äger.
    Aftonbladet brukar nästan alltid rapportera fel i början när nånting händer då dom försöker få någon rätsida på vad som hänt.

Från början stod det ett sovrum, sedan MKS sovrum. Det har inte nämnts någonstans än att det skulle vara hans eget boende.

Men men... det dröjer väl innan man får veta.
  • riot

Polisen verkar rapportera att det skulle vara oavsiktligt. Fast..att överdosera på vanliga sömntabletter är väl ändå förbannat..svårt?

Svar på tråden Heath Ledger död