-
TMZ.com har alltid varit riktigt riktigt vidriga. Fy fan. Jag pratar med lite folk på ONTD just nu, ett livejournal community, och folk som hade sett TMZ live sändning sa att TMZs reportrar hade stått och pratat om hur mycket pengar dom skulle tjäna på det här nu.ming skrev 2008-01-23 00:50:58 följande:Såg det. Riktigt vidrigt faktiskt att filma/visa det. Kan de inte visa LITE respekt åtminstone. Det är ju knappt så att hans familj har fått reda på det liksom, och redan var det typ hundratals människor utanför som tog kort och filmade.
-
Runt 21.30.tandra skrev 2008-01-23 00:57:46 följande:Det stod att han dödförklarades 3.30 pm . Vilken tid är det i svensk tid ? Tänkte att de kan ju inte va såå längesen allt hände ? :/ usch..
-
"I live right next to the building where Heath passed away today.
I was just walking back home, when I saw the mob of people standing on Broome street. I mean hundreds of by-standers, paparrazzis, camera crews, news reporters. There was even a huge spotlight: just like their were filming a movie. Which, I originally thought. As I was passing by, unaware of the situation, they were taking Heath's body out of the building. And I could see was a flashes of light, people gasping and I heard one man filming on his camera shout "Good Shot!"."
- En tjej på forumet där jag sitter just nu
Vidriga människor. -
Är Michelle verkligen här just nu?
-
community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627377.html
Och nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom. -
Precis. Egentligen vill man inte hata dom eftersom man bara hamnar på deras nivå då men efter att ha sett flera dokumentärer med dom så..Jag blir så förbannad att jag bara vill skrika. Kan inte FB hackarna göra något nyttigt nu, dom kan väl hacka sidan och täcka den med gayporr? Det skulle vara toppen!Gorgoroth skrev 2008-01-23 11:17:13 följande:Vilka jävla as. Blir så oerhört förbannad på trångsynta männsikor, religiösa eller ej.Primitiva människor utan någon som helst respekt för andra.Jag hoppas att helvetet verkligen existerar och att dom får uppleva sina värsta mardrömmar i all jävla oändlighet.Jag har alltid avskytt religioner, och nu kastar dom verkligen bensin på allt mitt hat.
-
Jag tänkte speciellt på Michelle igår när jag hörde det. Eftersom hon inte längre var hans närmaste anhöriga så var hon ju inte den första polisen skulle kontakta liksom. Vilken mardröm.ming skrev 2008-01-23 11:22:38 följande:Jag tycker att det hemska är hur media har skött det. Tex var ju föräldrarna i Australien där de bor, och Michelle ska ju tydligen vara/ha varit i Sverige. Jag förstår inte hur de skulle ha hunnit få reda på det själva på ett lite mer "finkänsligt" sätt (eller ja, finkänsligt är väl kanske inte rätt ord), media hade ju ute nyheten DIREKT liksom!Fy fan, tänk att sitta hemma i lugn och ro och plötsligt läsa att sin son har dött! Och tänkt att se filmen när de bär ut hans kropp på bår med alla hundratals paparazzifotografer och filmare där.
-
www.godhatessweden.com, ja. Jag förstår bara inte hur det kan vara lagligt för dom att protestera utanför begravningar. Det gör mig fysiskt illamående.ming skrev 2008-01-23 11:31:21 följande:Det var ju samma "kyrka" som var överlyckliga för att så många svenskar hade dött i tsunamin. Anledningen till att de var glada var för att Åke Green hade anmälts för hets mot folkgrupp (homosexuella då). Ungefär nåt sånt var det iaf. De är ju inte kloka!
-
Det verkar ju som det var där kopplingen till MKO fanns då. Precis när det hände så spekulerades det ju vilt att det var hennes lägenhet, nu klarnar ju bilden av det lite iallafall.ming skrev 2008-01-24 11:01:50 följande:Jag läste nånstans, som jag inte minns, att massören hade ringt till MKO för att kolla vad hon skulle göra. MKO hade ringt några väktare som skulle komma, men sen fick de ringa ambulansen i alla fall, och då var han död.Hushållerskan hade tydligen kollat till honom vid 13-tiden och då låg han och sov, och massören hade kommit vid typ 14:45, men eftersom han inte vaknade så började han/hon fixa i ordning britsen (eller vad heter det man ligger på) istället.Han hade inga illegala droger iaf, vad jag förstår.Aftonbladet har skrivit om det, de har tmz.com som källa: www.aftonbladet.se/nyheter/article1690290.ab
-
Ja, precis.ming skrev 2008-01-24 16:12:22 följande:Ja, det var ju säkert därför det kom ut andra rykten, eftersom MKO var ju lite med i bilden. Nån kanske hörde hennes namn och så spred det sig som rykten gör.
-
Det vet man väl aldrig. Dom hängde iaf. Massören som hittade Heath ringde MKO då hon kände henne. Det ryktades i början nämligen att han hade hittats i hennes lägenhet, men det var alltså såhär istället.mexisis skrev 2008-01-25 10:28:14 följande:vad har hon med honom att göra, dejtade dom?
-
Ah, okej. Nej, det var nog ett tag sen dom separerade nu.mexisis skrev 2008-01-25 10:38:27 följande:ok, jag visste inte ens att han och michelle inte var tillsammans längre. c
-
Det där är den sjukaste gruppen av "människor" på jorden. Jag är vanligtvis en väldigt sansad person som inte önskar livet ur någon...men när det gäller dom? Då tappar jag all sans.Moulin Rouge skrev 2008-01-25 16:40:35 följande:www.godhatesfags.com/written/fliers/20080122_...Man vill bara kräkas....Finns det verkligen människor som beter sig, tänker och tycker på det här viset??? Fy Fan...
-
Well, baptistkyrkan är ju enormt stor och det är ju STOR skillnad mellan dom och WBC. Nu är ju Huckabee väldigt nära dom här åsikterna fast jag tycker fortfarande det är fel att blanda ihop honom med dom här människorna. Det finns ingen som kommer i närheten av vad den här kyrkan står för.Velour skrev 2008-01-27 00:43:26 följande:Stackars Heath. Han var ju bara en skådespelare, och en bra sådan.Och snacka om att smutskasta kristendomen då de får folk att tro att kristna är såna blodtörstiga äckel.Måste säga en jävligt OT-grej: Huckabee som deltar i USA-valet är baptist. Alltså av samma skrot o korn.
-
Är det den s.k drogfilmen? Om det är det så skippar jag nog att titta faktiskt, känns inte alls bra.ming skrev 2008-01-31 14:52:25 följande:Någon som har missat detta?
ännu mer tragiskt nu. -
Ah, okej. Ja, jag hörde att dom skulle göra det och blev väldigt lättad.ming skrev 2008-01-31 18:50:09 följande:Ja och nej. Det är "teasern" så att säga, så de visar några klipp ur den. Men ET har tydligen ändrat sig och ska inte längre visa drogfilmen (vilket troligtvis beror på att många stora stjärnor skulle bojkotta ET då, helt förståeligt).