Bra inbrottslarm?
Som inte är för dyrt och seriöst företag som bevakar? Ge mig gärna tips, känner som det är i dagsläget inte igen något företag
Kram Jennie
Som inte är för dyrt och seriöst företag som bevakar? Ge mig gärna tips, känner som det är i dagsläget inte igen något företag
Kram Jennie
Har du dom eller? Hur mycket kostar det?
På sidan stod inga priser, annars känndes dom bra.
Kram Jennie
Ahhh det verkar vara en djungel med andra ord, har inte förstått hälften av orden ni har använt, gsm, auroadio osv, hahaha får nog ringa vaktbolagen och jämföra då istället. Lutar nog åt securitas eller trygga hem. Tänkte höra hur kom ni i kontakt med kampanjerna då? Vart kan jag hitta kampanjpriser alltså?
Kram Jennie
Tack så mycket åter igen, för ditt utförande svar. Jag ska sätta mig och ringa runt så fort jag bara får tid, vi har lite tid på oss fortfarande, måste ha larmet till slutet av mars, hur lång tid tror du att det kan ta?
Kram Jennie
Hej tänkte bara meddela att jag har köpt larm nu, vi fick tag på ett kampanjpaket på sector larm där hela installationen skulle vara gratis, det ända man får betala till är om man vill ha några tillval, tyckte att sector alarm känndes proffsiga också. Hoppas nu att vi blir nöjda, men blir vi inte det så är det ju ingen fara de har ju ingen bindningstid och vi har ju inte betalat något för installationen
Kram Jennie