• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!
  • Anonym (Mistress)

Ingen här som mer använder kyskhetsbälte?

• Anonym (Mistress)

men vad tråkigt..nån mer måste det väl finnas?

• Anonym (Älskare)

En kvinna jag träffar då och då har gjort det. Inte satt kuklås på mig alltså utan på sin man. Hon säger att det är ett effektivt sätt att få honom tjänstvillig, makten hon har över när och hur. Självklart är det på när hon träffar mig, både när han varit närvarande och när hon träffar mig på egen hand

• Johan Ason

Spännande att uppleva hur kåtheten växer för varje utlösning. Dag 26 här idag..Har inte haft kyskhetsbälte men väl penissele emellanåt.

• daved

Killens pillemoj är inlåst i en kyskhetsbur som tjejen har nyckeln till. Killen kan bara komma (eller ens röra vid den) när hon tillåter det, alltså när hon låser upp, vilket kan vara en ggn om dagen, en ggn i veckan eller inte alls. Killen vet inte vilket, och eftersom mannen är så primitivt skapad gör han *vad som helst* för att hon i sin godhet ska ge honom tillträde, vilket hon använder till sin fördel.

Vilken självisk, grym och knasig tjej som inte låter honom oxå få det skönt! Nejdå, inte alls. Tack vare att den sitter där och hon har nyckeln (och retar honom lite extra ibland) så håller hon honom i ett tillstånd av ständig och frustrerande kåthet, vilket han egentligen älskar och som *förskjuter hans vilja* till att istället vilja tillfredsställa sin partner.

Mannen på bilden ställde in sista mötet och gick hem tidigare från jobbet just idag, för han fick ett aningen retsamt sms från sin tjej som sa: "Älskling, sitter här i underkläderna jag fick av dig och drömmer om den där himmelska orgasmen igår, kan man få en till sån när du kommer hem tror du?", och han kunde inte hålla sig.

Möjligtvis krävs att mannen är lite sub och kvinnan är lite dom, men är inte 100% säker på det...

• frenza

Åhå... en sån skulle jag vilja prova :)

Johan, hur påverkar det dig? Och vad är det för skillnad mellan kyskhetsbälte och penissele?

• Anonym (Kille 34)

Drömmer om att tjejen sätter på en bur på mig och enbart tillåter mig att ta av den för tvättning (utan att jag får vidröra den eller få stånd) och för orgasm max 8-10 ggr per år.

Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!