-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!
-
Jag köpte ett sånt till min kvinna så hon kunde ha makten över min kuk då jag tände på det där och blev kåt av den tanken .
Problemet var bara att jag kunde inte sova med kyskhetsbältet på .
Första delen på natten fungerade väl men sen på småtimmarna vaknade jag med helvetisk smärta i kuken på grund av morgonståndetSomnade snart om då man fått den lille att lugna ner sig efter att ha passat på att upp och pinka . Snart vaknade jag åter i helvetisk smärta på grund av morgonstånd
Lugnade ner den och somnade om och vaknade snart åter till känslan av att bryta av kuken
Provade en natt till sen fick det vara . Hade ingen aning om att han var så morgon pigg ! -
Hej hej!
Jajamen, fråga på bara.
asvensson@hotmail.com -
Vänder du dig till TS nu som startade tråden 2008?Kyskhetsbälte skrev 2016-10-13 14:15:34 följande:
Hej hej!
Jajamen, fråga på bara.
asvensson@hotmail.com
-
Min pojkvän bär oftast sitt kyskhetsbälte och nyckeln hänger i min halskedja, Det är till stor del på hans eget initiativ och han tänder på att jag ?har nycklarna till hans kuk?. Jag släpper ut honom ungefär en gång i veckan om jag är snäll.
Min pojkvän har en ganska liten penis och jag har svårt att få orgasm utan stora penisar. Därför har jag ofta sex med andra män och om min pojkvän har tur får han titta på. Hans trivs när han är i sin kyskhetsbur och ser mig bli tillfredställd av mina välhängda älskare.
Jag vill påpeka att det här är något vi gör tillsammans och i samförstånd. Vi älskar varandra och det här funkar jättebra för oss. På det här viset får han leva ut sina fantasier och jag får betydligt bättre sex. Jag rekommenderar det för alla som är öppensinnade och nyfikna. -
Köpte en plastbur för att testa och det kändes skönt att låsa låset. Man vet att man inte kan ta på den, den kan inte bli hård och så, en befrielse nästan. Tyvärr gick den sönder inom en vecka så nu har jag köpt en metall. Den bör inte gå sönder på samma sätt.
-
Lever du som cuckold i en relation eller lever du ut detta med en kk?Anonym (Kille 34) skrev 2019-05-03 00:05:33 följande:
Köpte en plastbur för att testa och det kändes skönt att låsa låset. Man vet att man inte kan ta på den, den kan inte bli hård och så, en befrielse nästan. Tyvärr gick den sönder inom en vecka så nu har jag köpt en metall. Den bör inte gå sönder på samma sätt.
-
Denna håller förhoppningsvis!
-
Snygg!Anonym (Kille 34) skrev 2019-05-10 16:10:46 följande:
Denna håller förhoppningsvis!
-
Känns stabilt och bra.Anonym (Och) skrev 2019-05-10 16:12:34 följande:
Snygg!
-
Älskar att använda kyskhetsbälte. Önskar att hitta en ny flickvän som vill ha mig inlåst. Känner mig faktiskt naken utan bältet på mig.