Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Stora porer ?

Min släkt har en förbannelse över sej med super stora porer, näsa o runtomkring. Det är inte fint! Finns det något man kan göra åt detta? Nåt som minskar porerna? Vet inte vart jag ska börja leta ens

• Svar på tråden Stora porer ?
  • malinka2

Jag använder oxå sånna plåster men det blir ju hål kvar, mina hål (alltså porer) är STORA! Funderar på om det finns något som drar ihop porerna så de inte syns så väl...(pormaskfria eller ej )

• malinka2

Är student så salongspriserna är lite för höga för min plänbok (även om det låter himla lockande ).

Det andra ska jag kolla upp, det lät ju bra! Tack så mycket

• malinka2
    Baronessan skrev 2008-01-26 13:29:46 följande:
    Clinique har en hel serie som heter Pore Minimizer och jag använder Instant Perfector som jag tycker är superbra! Tuben är liten och snordyr, men dryg så den räcker i en evighet.
    vart hittar man det då?
  • malinka2
    Baronessan skrev 2008-01-26 14:03:34 följande:
    T.ex. Åhléns, KICKS, NK...
    Jaha, vad smidigt! Tack för tipset, ska jag prova! Tar det lång tid innan man ser resultat?
  • malinka2
    Schnauser skrev 2008-01-26 14:09:28 följande:
    Jag sitter just nu med en aspirinmask i ansiktet. Tycker att porerna på näsan blivit mindre. Man blir superlen efter att ha gjort masken. Huden blir klarare. Tydligen ska man ge det en tid innan man börjar se ordentliga resultat. En ask aspirin kostar inte så mycket och räcker till många behandlingar.
    Jag har läst om aspirinmasken men jag är lite feg... får för mej att jag ska tappa allt skinn på näsan
  • malinka2
    mican skrev 2008-01-30 11:27:18 följande:
    Micro Dermabrasion från Mary Kay!Det är en hudslipning som du gör själv hemma!Läskigt bra!
    Borde jag ju faktiskt veta med en bästa vän som är konsult o går i samma tankar själv . Är det det "rolls roys" serumet som inte är helt jättebilligt som heter så? I såfall har jag testat det men bara en gång på klass, märkte ju skillnad då men efter det har man ju grott igen
Svar på tråden Stora porer ?