• höstsjö

Korkad reklam som vi älskar att hata!

För längesedan fanns det en tråd om vilka som var de allra fånigaste reklamfilmerna, och eftersom reklammakarna alltid toppar sig själva i denna kategori tänkte jag starta en ny!

Alltså; spy nu galla över de reklamfilmer och/eller annonser som ni tycker allra sämst om!

Just nu irriterar jag mig på den bakfylle-tröga tjejen som inte kan förstå hur en yoghurt kan vara både god och nyttig!

• Svar på tråden Korkad reklam som vi älskar att hata!
  • Bebbsen05

* Den där med försäkringar där han somnar när han pratar om dom!!
    * (Är det netonnet??). Där en försäljare står och lutar sig över en TV i affären och petar i näsan samtidigt som det kommer upp en reklam på den TV:n...

USCH!!

• GoseFisen

Jag hatar den där reklamen som går på kanal 5 HELA tiden.. Den där vanisch reklamen eller vad de nu hette.. Men hon den där skådespelaren.. SÅååå irriterande.. vaddå överdrivet inläst! Byter kanal direkt den kommer ORKAR bara inte höra dom babbla,,.*GAAAH*

• Challe N

Det går en radioreklam på radio rix som är så irriterande och dålig.. Det är en man som läser upp ett brev där han skriver typ: Nu orkar jag inte längre, jag ska ta mitt liv.. Men så hör man att han dricker nåt, och så säger han: Nej förresten, nu har jag ändrat mig för nu drack jag lite av /nån vitamin-grej vad det nu är den heter???).. Nu orkar jag igen..

Såå dålig. Tycker det är en kränkning mot alla som verkligen mår dåligt och har haft självmordstankar...

• höstsjö

Challe med Moa: Den lät ju verkligen riktigt olämplig!

• MeanJean

Eller den här reklamen för digitala sändningar eller box eller vad 17 det är.... Den där ungen som leker smartass för sin farsa, håller upp fruktskålar runt farsans huvud för att imitera surroundljud och sliter av honom glasögonen!
    Hade det varit MIN unge hade han suttit som en frimärke på väggen vid det här laget

• Signatur

meanjean, skulle just till att kommentera samma reklam. Min unge hade fått utegångsförbud och indragen veckopeng om den betedde sig på det viset. Djäkla unge! Kanske tur att man inte har barn än (kommer om en månad).

• höstsjö

meanjean: Jag tycker faktiskt att den är lite kul, just på grund av att ungen är så förskräckligt jobbig! Men mest för att han är så otroligt förkyld!

• tinna

Jag avskyr nagelsvampreklamen där bakterien lyfter upp en nagel. Spyr!!

• Myrillan

Är det inte reklam för Canal Digital.
    Hatreklam

• tinna

jo just det, egentligen hatar jag alla anti-wrinkle-reklamer men den som går nu med ett ansikte som spricker sönder är ju ändå värst!

Svar på tråden Korkad reklam som vi älskar att hata!