• höstsjö

Korkad reklam som vi älskar att hata!

För längesedan fanns det en tråd om vilka som var de allra fånigaste reklamfilmerna, och eftersom reklammakarna alltid toppar sig själva i denna kategori tänkte jag starta en ny!

Alltså; spy nu galla över de reklamfilmer och/eller annonser som ni tycker allra sämst om!

Just nu irriterar jag mig på den bakfylle-tröga tjejen som inte kan förstå hur en yoghurt kan vara både god och nyttig!

• Svar på tråden Korkad reklam som vi älskar att hata!
  • Skarpa

Ming: Skriv gärna om du kommer på det! Själv ska jag nu ägna mig åt drömvisualisering för att försöka minnas ;) Såå störande att inte komma på det när det känns som att svaret finns på tungan. Blir väl så att jag dunkar sambons huvud i sängen och ropar "WÄJKI PÄJKI!" i sömnen :D

• ming

Det var ingen trisslott eller nåt konstigt då? Fast nä, jag tror inte att det var det heller... Statoil kanske?

• Miss Daisy

Jag hatar den där reklamen : "It´s a pasta revolution!" Blir irritererad vrje gång.

• Peki

Pizan: Är det den med "försk pasta fryst"? Sambon tittar alltid skeptiskt och säger "Men då _är_ den ju inte färsk"

Den där med papegojan ska väl vara rolig eftersom man ska tänka på Monty Python-sketchen antar jag.

Artroxreklamen är sååå tråkig coh gör mig bara trött. Värst är ändå "både god och nyttig". Ta bort mig...

• Fru Larzzon

Jag hatar den där "Its a pastarevolution"..Its skinka and bladspenat"
    En reklam som inte går längre men som jag skämdes när den visades var en reklam för Burger King med nån gammal otrevlig gubbe som hötte med käppen och fnyste: "Raska på!"

• milimina

åke påke är väl han som vunnit på lotto och larvar sej hos chefen? åtminstone heter han åke...

"men snälla åke?"

• Nirnaeth

Blir förbannad varenda gång jag ser den där reklamen för värktabletter. Där mannen lutar sig mot frun och vill ha älskog.
    "Nej, inte nu jag har ont i huvet"
    Några sekunder senare:
    "Ääälskling..*flås flås flås*" Med en ask värktabletter i handen. *urk*!

• Skrattmås

Den där jäkla youghurt-reklamen "som både är god och nyttig".

Fy vilken töntig!!

Och den supermegaäckliga nagelsvampreklamen förstås!! *blä*

• SkogsKajsa

Milimina: Det är inte samma Åke.
    Åkepåke e juh en död papegoja.

Usch den åkepåke-reklamen påminner mej om när jag och min knaskusin hade lagt ut nät hemma i sjön hos mamma och pappa. Bl.a annat så fick vi en and i nätet som var så illa tilltygad och intrasslad så vi var tvungna att ta död på den. Övertrötta som vi var vid 4 på morron så blev det en "Åkeeepåååke, vejkipejkiiiii"-död för anden mot båtkanten...

Åter till tråden!

• höstsjö

Åkepåke? Har faktiskt inget minne alls av någon sådan reklam! *frustrerad* Jag som brukar minnas _allt_ som inte är värt att lägga på minnet...

Svar på tråden Korkad reklam som vi älskar att hata!