Ja, xanni, håller helt med då jag också hopas vi kan chitchatta här i tråden efter bebisarnas ankomst, även om det ju såklart inte blir lika ofta.
Förlåt, men det var ju till dej, Ezzy, som mina ryggtankar gick. Jag blandar ihop er ibland, flickorna mina, så det kan bli lite tokigt det där. Men att du, xanni har en bra rygg är ju bara att gratulera till. Till Ezzy säjer jag: Heja på!!!
Själv har vi en chokladbrun Brio kombi...eller var det duo? I alla fall är det mjuklift och sittvagn och regnskydd och lammskunn och hela faderullan. Den står och tronar så fint i vårt hem full av nytvättade bebikläder som ska läggas in nånstans så småningom. Är hystersik just nu över att vi för böveölen inte har nån förvaring i det här jumla hemmet!!! Dock väntar vi på en byrå från Mio som heter Kansas, en högblank, vit sak. Kanske kan få plats med Levis pryttlar därinne. Tyvärr ska den också fungera som förvaring åt killens radiostyrda bilar - jag vet, 40 bast och fullständigt galen i sånt....men han var faktikst SM-tvåa en gång i tiden. Dock innan vi träffades, men ändå. Har sagt att han får ha de viktigaste prylarna i lägenheten, resten får förpassas till vinden (som nu är ett kaos eftersom massor av gammal skit ligger inslängt där plus all jävla kakel å klinker till badrummet som inte kommer att bli klart innan bf - ggrrrr).
Är ni lika stressade eller?? Jag håller emellanåt på att gå upp i atomer då jag vill rensa varenda skåp, slänga grejer och skapa plats. Snacka om att boa...
Har just ätit gratinerad blomkål/kål med MASSOR av riven ost och en sjudundrans god bechamelsås. Har värsta formen här, fatta att det blir en del av 1 1/2 blomkålshuvud och ett bautakålhuvud. Det blir till att äta kål i evighet, känns det som...
Kram åter till er alla!!