Inlägg från: bluebride |Visa alla inlägg
  • bluebride

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

har BIM nästa helg men har nu i några dagar känt av bröstvärk. Fryser och är väldigt trött. Men jag vågar inte att hoppas

Längtar efter barn!
  • bluebride
    Greksmurfen skrev 2008-02-21 23:18:25 följande:
    hade samma symptom å jag plusseade BIM-2 =)
    Caroline Erik skrev 2008-02-22 01:04:05 följande:
    hej..har precis som du..ska ha mensen nästa helg (hoppas inte)..men började få lite ont i brösten igår..hoppas verkligen att det tagit sig denna gången..slutade ju trots allt med pillrena i april förra året å har inte lyckats ännu :(
    Ja, kan ju hoppas denna gången då. Då jag ätit både pergo och tagit otivellespruta
    Längtar efter barn!
  • bluebride

illamående idag med, har varit så i drygt en vecka, har bim i helgen.

Längtar efter barn!
  • bluebride
    Thessis77 skrev 2008-02-25 16:21:54 följande:
    Ååh vad jag har väntat på att få svara på trådar som dessa (plussade idag)!! Fast nu kanske ni blir besvikna för jag har inga symptom att rapportera! Idag är jag på BIM+3 och har inte haft ett endaste ett symptom!
    grattis *suck*
    Längtar efter barn!
  • bluebride

I natt drömde jag att jag var gravid

är alla här nu gravida????????????

Längtar efter barn!
  • bluebride
    CattiM skrev 2008-02-26 07:33:04 följande:
    bluebride: Jag är inte gravid vad jag vet än i alla fall. :) Hur går det för dig? Härlig dröm!! :)
    det låter som alla är det tycker jag, om ändå inte så långt gångna. Jo, jag har BIM i helgen, men eftersom jag mått illa så länge så vet jag inte. Sen att jag drömde också. Jag har drömt en sann dröm förrut, men då var det om min mormors död, så det är väl inget positivt, men tycker det borde ha lyckats nu
    Längtar efter barn!
  • bluebride
    CattiM skrev 2008-02-26 08:19:41 följande:
    Jag brukar också ha mensverk. Hade det nån dag förra veckan men sen försvan det. Nu känner jag absolut ingenting!! Kanske ska testa imorgon då...Då är jag på BIM+3, men har hört att det även då kan vara för tidigt..men det är väl olika antar jag:)Nej det är ju såklart roligare att drömma att man är gravid! Hoppas det var en sanndröm och det få ett plus nu! När ska du testa?
    om jag kan övertala killen att köpa ett test så på fredag i så fall om inte mens hunnit komma
    Längtar efter barn!
  • bluebride

gratts snakis

Längtar efter barn!
  • bluebride
    Ändrar listan lite

Hormonstinn bim 26-28/2
    Hello Kitty bim 1/3
    Bluebride bim 1/3
    Väduren06 bim 4/3
    Smurfis bim 6/3
    DaVinci bim 7/3

gravida: 2

greksmurfen bim 19/2 plussat på BIM-2
    Cerdo bim 27/2, plussat på bim
    Längtar efter barn!
  • bluebride

jag mår fortfarande illa titt som tätt + att jag tidigt idag mådde så illa att jag trodde jag skulle spy, känner av det lite nu mer, verkar komma när jag ligger ner och slappnar av. har suttit hela kvällen med ett projekt till framtida barnkammaren.

Längtar efter barn!
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?