Inlägg från: bluebride |Visa alla inlägg
  • bluebride

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Väduren06 skrev 2008-02-27 23:59:30 följande:
    bluebride:Trodde inte att man kunde må illa så tidigt i graviditeten. Men mitt illamående kom iofs inte förrän runt v.6-7 med båda barnen så..
    jag vet inte ens om jag är gravid, men mått illa sen två dagar efter ovitellesprutan, vilket var 17 feb. enda gången jag inte mår illa när jag äter. jag har haft morgonillamående en gång när jag skena, men det liknar inte detta
    Längtar efter barn!
  • bluebride
    Väduren06 skrev 2008-02-28 00:04:53 följande:
    vad är ovitelle? Uss det är så hemskt o må illa.Hoppas på att det är nåt litet därinne
    ovitelle är en spruta du tar själv i magen, den ska hjälpa ägget att lossna
    Längtar efter barn!
  • bluebride
    Väduren06 skrev 2008-02-28 00:09:32 följande:
    Okej då vet jag.Håller tummarna för att du ska plussa!!När har du bim?
    bim är på lördag, funderar på att testa mig på fredag om inte mensen hinner före, då vi ska åka ner till svärmor i småland i helgen.
    Längtar efter barn!
  • bluebride
    Väduren06 skrev 2008-02-28 00:16:12 följande:
    bluebride:OK håller tummarna för dig o glöm inte bort att uppdatera oss Nu jobbar sambon min natt, men sen kommer jag nog inte sitta så jättemycket vid datorn över helgen, kanske bara o kikar en snabbis, men sen kommer jag in igen varje kväll nästa vecka hehe
    det ska jag inte glömma var så säker
    Längtar efter barn!
  • bluebride

mitt högra bröst värker, jag mår illa, e hungrig, är trött och igår höll jag på att gråta till my little pony, vad är detta?

Längtar efter barn!
  • bluebride

ja, men jag vågar inte hoppas längre efter 15 mån

Längtar efter barn!
  • bluebride

mitt inlägg försvann

jag vågar inte hoppas, det har gått 15 mån nu, jag börjar tröttna

Längtar efter barn!
  • bluebride

fick minus i fredags, mår dock illa, är trött, kissnödig rätt ofta, fast inte på natten och blösten har värkt lite, tyckte de såg större ut igår, men det kan varit inbillning. Jag funderar på att lägga barnverkstan på hyllan ett tag.

Längtar efter barn!
  • bluebride
    CattiM skrev 2008-03-03 16:50:44 följande:
    bluebride: Jag testade minus igår (BIM+7). Var tvärsäker på att mensen skulle komma, men icke. Idag känner jag inte av den alls... Harjag varit så stressad att den hakat upp sig?? Kanske det. Jag ska inte tänka på det så mycket i alla fall. Vilken dag är du på? Kram kram
    jag fick min mens som jag skulle, men som sagt, mår fortfarande illa. Är på BIM+2
    Längtar efter barn!
  • bluebride

jag mår fortfarande illa, magen känns konstig och jag e grymt sugen på choklad

Längtar efter barn!
  • bluebride
    LillaHanna skrev 2008-03-06 17:27:54 följande:
    Jag har testat pluss idag
    grattis
    Längtar efter barn!
  • bluebride

tagit blodprov för att se om jag är gravid

annars ligger jag och smälter middagen, det är nästan ansträngande att fylla år.

Längtar efter barn!
  • bluebride
    fluffiluffsan skrev 2008-03-17 22:20:22 följande:
    Hur länge tar det innan du får svar på blodproverna?Fyller du år idag? Grattis isf :)
    imorrn ska jag ringa kk om det.
    Japp jag fyller idag. tackar
    Längtar efter barn!
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?