• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-04 23:39:30 följande:
    Haha stackarn får inte ens sova på nätterna utan att alla tror hon är på förlossningen
    hehe nä men nångång får vi ju rätt när vi tror det
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    tejp skrev 2008-03-04 23:39:30 följande:
    Haha stackarn får inte ens sova på nätterna utan att alla tror hon är på förlossningen
    Synd nog blir det ju så här när någon ska ha barn. Vi är nog alla nyfikna som sjutton o se vad det blir för liten sötis..kan det bli sötare än Xander liksom? :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • tejp

Nehej, dax att sova här nu!
    Godnatt tjejer!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-03-04 23:50:44 följande:
    Nehej, dax att sova här nu!Godnatt tjejer!
    RedanFörvånadFlört
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • lindi

svänger in o säger god morgon iaf innan jag ska vidare till jobbet!
    sista dagen idag sen är jag långledig till på tisdag, härligt!

ha en bra dag allihopa!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Nirnaeth

Nä, jag vaknade i morse lika gravid och otymplig som när jag la mig.

Vi är ett fattigt hushåll med endast en dator, och igår ockuperade min andre hälft datorn hela kvällen
    Dessutom är jag så död i ryggen på kvällarna att jag inte ids sitta här alls.

Ni kan ju få sms-rapport när vi är klara, inboxa mobilnr bara

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-03-05 07:35:27 följande:
    Nä, jag vaknade i morse lika gravid och otymplig som när jag la mig. Vi är ett fattigt hushåll med endast en dator, och igår ockuperade min andre hälft datorn hela kvällen Dessutom är jag så död i ryggen på kvällarna att jag inte ids sitta här alls. Ni kan ju få sms-rapport när vi är klara, inboxa mobilnr bara
    Elak sambo som ockuperar datorn, han ska ju hjälpa till o häva kontrakten på din inneboende :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-03-05 07:37:47 följande:
    Elak sambo som ockuperar datorn, han ska ju hjälpa till o häva kontrakten på din inneboende :)
    Mm, han kom med en jättebra idé sen när han kom och la sig.
    "istället för att ha köpt en ny stationär, så borde vi ha köpt varsin bärbar istället"

Jättebra idé, JAG föreslog exakt det då när vi skulle skaffa ny dator men då tyckte han att det var så himla onödigt och att han ändå inte sitter vid datorn så mycket.
    Att det ska ta flera veckor för honom att inse att det jag säger kanske är vettigt ibland..!
  • Nirnaeth

Det här ska bli intressant..
    Dagisfotografering idag, Xander älskar att vara med på kort, men han har inte riktigt hittat nån schysst pose än.
    Säger man åt honom att se glad ut, så ser han ut såhär:

Helt galen!

Han har dessutom utvecklat sin "glada-kamera-min", och ser numera ut som ett tvättäkta psycho! Vi försökte träna lite på att le lite fint igår, men det blev bara ännu värre. Så det ska bli intressant att se hur dom bilderna blir!

• Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-03-05 08:21:44 följande:
    Det här ska bli intressant.. Dagisfotografering idag, Xander älskar att vara med på kort, men han har inte riktigt hittat nån schysst pose än. Säger man åt honom att se glad ut, så ser han ut såhär:Helt galen!Han har dessutom utvecklat sin "glada-kamera-min", och ser numera ut som ett tvättäkta psycho! Vi försökte träna lite på att le lite fint igår, men det blev bara ännu värre. Så det ska bli intressant att se hur dom bilderna blir!
    haha .. ååh vilket smile!
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)