Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

lindi skrev 2008-03-11 18:49:55 följande:
    det var lite folk när vi var där i fredags o lördags också, jätteskönt att kunna gå utan at trängas. hittade du något till bröllopet då?
    Visst är det härligt. Och när man som sagt, kan se alla hyllor och gångarna är fria, helt underbart.

Vi köpte lite plastglas och ljusstakar. Sen var jag trött, vi gick där rätt länge Hittade du nåt?
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-03-11 19:28:29 följande:
    Förutom allt de vanliga så har jag en jävla ögoninflammation som kan skrämma döda till och med! Ser ut som frankensteins syrra, typ
    Adam var inte med, och jag mår bra. Och Adam mår också bra, så det är ingen fara. Ögoninflammation är ju inte heller så himla roligt.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-11 20:19:21 följande:
    ja jag köpte mest kläder til mig själv för en gång skull, hittade massor fint. o sen fyndade jag ljustakar till bröllopet, svarta trearmad, lite snirkliga, jättesnygga för fyndpris o när det är fyndpris på ulla då är det billigt, 9.95 styck, så jag köpte tio stycken.annaars var nog resans fynd jättesnygga rosa kuddar med vitaa stjärnor på till tuvas rum, såg du dem? fanns i grönt också!
    Ja jag såg dom kuddarna, jättesnygg, blev sugen, det erkänner jag Köpte inga kläder alls. Dom där ljusstakarna var ju billiga, dom missade jag. Men dom jag köpte kostade 14,95 också billigt. Ullared är bra.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-03-12 21:14:41 följande:
                                                      Grattis Mariah!Fyfan vilken dag. Moses har sovit apkasst inatt och grinat hela dagen. Är febrig, grinig, snorig. Jag har feber och frossa, ögoninflammation och mår som en hund. Skitliv!Hatar att vara sjuk!Känner små tendenser till halsont också  Är precis i klass med en karl idag
    Adam är också grinig, snorig och febrig, och så hostar han rätt illa. Har inte velat ha mat idag, bara välling, men det är väl bra med vätskan antar jag. Ger han Panodil också. Han är rätt pigg nu, men känner ju att han är lite varm. Så himla typiskt nu när jag äntligen är i Småland 1 vecka.

Göte är också sjuk, och han jobbar på mässan i Göteborg i veckan, stackarn, han ligger på hotell och mår dåligt.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-13 11:44:05 följande:
    Har massa i hjärnan idag, tack vare vännen, men men :)Skönt o höra att någonting bra händer idag också :)
    Jobbigt. *kramar om*
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-13 13:10:52 följande:
    Jaa. äntligen ännu mer bra nyheter.Fick just mail från Peppermint, min vagn lämnade England idag, om jag har tur kommer den imorgon :)
    Härligt. Skönt det i alla fall.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-03-13 13:25:59 följande:
    Ja, ska bli skönt o få kunna komma UT. Max har ingen lust o gå långa vändor o jag har ingen lust o bära på honom..så det ska bli skönt o kunna gå ut o gå med båda.
    Jag förstår det.
  • Starlet1

Var på Smålänningens Marknad idag, det är som ett litet miniUllared . Där hade dom svarta hissgardiner. Var tror ni om det i ett vitt och grått kök?

Martha, vi måste iväg och kika på kakel också när jag kommer hem. Måste hitta nåt snyggt till ett urbra pris.

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)