Inlägg från: viföralltid |Visa alla inlägg
  • viföralltid

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-02-27 10:42:41 följande:
    Dom hade inga.. :)Vi hittade några i hm, något som heter Nygårdsdalen, men jag har noll koll var det är, eller om det är ett bra ställe. :)
    nygårdsdalen har jag bott i när ja var liten fast då bodde vi i hus.
    nygårdsdalen ligger nere vid jysk
  • viföralltid
    Michaela83 skrev 2008-03-04 07:10:57 följande:
    Hejhej!FL fika/mat idag kl 12.. på cafe CAAL!Nån som ska till Fenix på fm?
    hade velat träffa er men är då på kupolen med mamma o hasndlar
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-04 15:14:16 följande:
    Hm, flickor, hjälp mig.Jag har placentahjärna.I höst har jag tänkt att placera Moa på dagis, lite grann åtminstonde.Om jag står som arbetslös eller pluggar, då får jag ha dom längre där va?Men måste man vara inskriven på AF?  Måste jag få bidrag för att ha dom där längre?Räcker det inte med att karln har inkomst, och jag söker jobb eller pluggar?Jag har helt stiltje i skallen. :)
    du får ha dina barn 20timmar i veckan på dagis om du é arbetslös
  • viföralltid

kan säga det här oxå min bror var nyss här o berättade att jag ska bli faster i början av okt

• viföralltid
    Michaela83 skrev 2008-03-04 19:18:12 följande:
    grattis :))) va skojj!!
    tackar vart som en chock för mig för min bror har sagt att han inte vill ha barn o att det räcker med Sebbe men tänk så fel man kan ha d
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-05 11:53:15 följande:
    Lite information om mässan på Galaxen i april. Låter skoj! www.barnguiden.com/aktivitet.asp&kat=3..."   Våra Barn i Dalarna 2008 Borlänge "En mässa för barn och vuxna om barn" På Galaxen i Borlänge kan barn och vuxna, föräldrar och närstående samt organisation och företag mötas, uppleva och bli inspirerade. Vi har samlat utställare från hela Sverige, men framförallt från Dalarna som under tre dagar kommer att vara på plats för att informera just dig om deras verksamhet och produkter. Mässerbjudanden, aktiviteter, föreläsningar, uppträdanden och en massa annat kommer att ske på Galaxen den 4-6 april 2008. Hjärtligt välkomna! <<<Pågår: fr.o.m:2008-04-04 till 2008-04-06Tid: fre 12:00-19:00, lör 10:00-16:00, sön 10:00-16:00 - Län: Dalarnas LänKommun: BorlängePlats: Våra Barn i Dalarna 2008Passar ålder: 0 år och och uppåt.
    vad kostar det att komma in där?
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-05 13:31:42 följande:
    Näe, står ju inträde, så det kan jag inte tro.
    bra då kan man gå dit med ett gott samvete
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)