Inlägg från: viföralltid |Visa alla inlägg
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 13:12:49 följande:
    :)Ingen som vill ha barnmellanmålsdricka nu? Kom igen, någon måste vilja ha.Är ju flera mellisar som slängs, onödigt! :)Kan levereras innan halv elva om dagarna in till stan :D
    vad är det för smaker du har o hur gammal måste barnen vara för att dricka dom?
  • viföralltid
    Michaela83 skrev 2008-03-10 13:15:28 följande:
    Hihi, ska vi inte alla träffas för en fika på typ tors kl 10? Då kan du dela ut så kan vi alla prova nån som vill fika?
    skulle vilja fika med er på torsda om man får det vore kul att se vilka ni är irl
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 13:57:49 följande:
    Sex månader "ska man vara", har ris-banan och ris-äpple-morot. :)
    oki då kan väl min son på 28månader dricka det?
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 14:01:48 följande:
    Borde han kunna ja. :)

oki för min son bara älskar allt som är sött o gott

• viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 15:00:06 följande:
    Hojta till om du vill ha dom, bara o höra av dig, jag kan gå ut på stan innan tio på förmiddagarna, resten av tiden är jag låst just nu då jag inte har någon syskonvagn :)Appropå låst. Tittade just in i frysen. Vi har inte någonting där inne typ.Såg ett paket blomkål, en blodpuddingsbit och ett paket rivost..haha.Ett paket frittar fanns också.Undrar när vi storhandlade sist..Lär nog fylla frysen.
    Vart bor du då?
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 15:16:13 följande:
    På stan, på östermalm :)
    oki sj så bor man på hagalund :)

men annars så kan ja ta sakerna av dej på torsda om du ska med o fika då
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 15:26:22 följande:
    Det löser vi. Vi kollar på torsdag om det blir något fika, annars får vi väl ordna upp det. :)
    jo det kan vi ju göra vore kul att träffa alla er
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 15:00:06 följande:
    Hojta till om du vill ha dom, bara o höra av dig, jag kan gå ut på stan innan tio på förmiddagarna, resten av tiden är jag låst just nu då jag inte har någon syskonvagn :)Appropå låst. Tittade just in i frysen. Vi har inte någonting där inne typ.Såg ett paket blomkål, en blodpuddingsbit och ett paket rivost..haha.Ett paket frittar fanns också.Undrar när vi storhandlade sist..Lär nog fylla frysen.
    jag kan gärna ta dom............
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-10 17:36:37 följande:
    Denna fina färg valde vi. Hoppas den är lika fin i verkligheten! :)www.pramworld.co.uk/images/prod_3050.jpgNu är vi mätta och belåtna här..eller ja..:PInsåg att jag KAN ju inte gå på CK denna månad..påsarna räcker inte ens 1½ vecka, o så kort är slöseri på påsar..inväntar mer pengar. :)
    Snygg!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)