Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-23 09:55:07 följande:
    Nu har jag nyss sett första programmet av "barnmorskorna" på alltombarn.se. guuuud vad jag grinade  Man blir så lycklig av att se barn komma till världen.. Längtar tills programmet börjar sändas..
    Åhhhh.. kunde inte låta bli att titta... *snyft snyft* Känns som så länge sen man gjorde de där..så man vet inte alls hur de går till. Men, snart är man där igen.. Så förbannat ONT men så in i helvete underbart.. =)=)=)
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-03-26 08:08:06 följande:
    Vi har väl ännu ett födelsedagsbarn i tråden idag? :)Har för mig Michaela fyller år idag? :)Hipp hipp hurra. :)
    Ja, visst är de såå.. Hela 25år!!! =)=)

GRATTIS MICKIS-PICK..!!
  • MiniMie

På kupolen kvällen imån.. HUR gäller rean då på babyproffsen.. är de bara 20% på de som finns i butiken då..eller även om man beställer tex en vagn eller något?!?

• MiniMie
    Martha skrev 2008-03-26 08:33:50 följande:
    Tror bara det brukar vara på de vagnar de har i butiken.... Har du bestämt dej?
    Ja.. de blir en emmaljunga city cerox 360.. dom var lite lättare att "bära" än teutonias fun och s3.. Sedan var de lite anant oxå som gjorde att de blev den..ja.. SAMBON..kallas han visst =)=)

Hoppas dom har någon sådan inne imån da.. annars blir de nog att köpa ett babyskydd! Iiihhh.. så skoj.. =)
    NÄR börjar "rean"..
  • MiniMie

Martha: Vet inte än.. var dit idag och kolla om dom skulle RÅKA ha någon inne som jag kunde springa dit och köpa imån..20% 4995 de är ju typ 1000:- bättre än begagnat!! Då hade jag köpt vilken färg som fanns inne tror jag nog..dom är grymt svåra att f tag i begagnade...men IKKE!!! Fanns inte någon alls. Kan ju itne låta bli allafall att gå dit imån och titta.. men lutar mer åt ett babyskydd nu faktiskt på rean.

Vet inte vilken färg vi ska ha..men..kanske svart..och någon svart/färg på liften.. ;)
    Ja..jag längtar till maj då jag ska till ullared i 3dagar..hahah.. 2dagar massa shopping och då ska ajg köpa ALLT till bebis. ;) Kul att köpa nytt nu när vi gjort oss av med allt efter Albin..men skrajsigt oxå att "börja om"..kommer man verkligen ihåg hur man gör?!?

Jag vill oxå få tillbax..men har inte något e-leg så jag kan itne ens titta!!! *grrrr*

• MiniMie

*vi har en ÖRON temp.. min mamma köpte den till familjen för kanske 3år sedan på apoteket för en 5-600:- Den funkar toppen för nu har vi tagit över den.
    Albin tycker INTE om ändtempen alls..men med örat visar han gärna upp och de är okej att "pipa".

Dom flästa sjukhus/vårdcentraler har ju oxå börjat mer och mer med nyare örontemp. Jag tror dom är bra OM man inte köper ett "kines" märke. Utan håller sej till dom lite större..kanske även dyrare.

Ullareds örontemp är INTE att rekomendera!!! *har testat*

• MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-03-27 07:13:17 följande:
    Alltså vi köpte en DYR örontemp på apoteket, men den är ändå missvisande.
    De lät ju mindre skoj.. =(
    Vi har allafall en Braun..super nöjd.. =)=)
  • MiniMie

jo de var 20%.. mickis har precis medelat mej via msn.. *har ingen tidning*

20% på allt i butiken (om de inte är redan nersatta varor då står de oftast "kan ej kombineras med andra erbjudanden"..såg de igår på en hi-way för 1995) EJ 20% på beställningvaror..

• MiniMie

Nu finns magbilder i min blogg för er som läser den och har längtat =)=)

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)