• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-28 18:29:54 följande:
    Nån som vet vad det är för mat på fenix imorrn? Funderar på att ta en tur dit med barna imorrn..
    det är stängt imorgon!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-02-28 20:23:16 följande:
    det är stängt imorgon!
    men typiskt då .. :(
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-28 20:42:18 följande:
    men typiskt då .. :(
    du får åka dit på tisdag då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp

halloj!

Å här sover bebisen iaf Dom andra är vakna å spelar. Rufus lär ju få leka lite medans han är feberfri Va gör alla en kväll som denna då?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-28 21:45:37 följande:
    halloj!Å här sover bebisen iaf Dom andra är vakna å spelar. Rufus lär ju få leka lite medans han är feberfri Va gör alla en kväll som denna då?
    hoppas att tvätten ska hänga sig själv och surfar själv då?
  • Martha

här sover alla utom jag.. eller sambon är vaken än så länge.. dröjer väl inte förrens han somnar på soffan... känner mej rätt slut nu, har ont i fötterna.. :( ska inte göra så mycket mer än å sitta här innan jag ska sova...

• tejp
    znoozan skrev 2008-02-28 21:54:19 följande:
    hoppas att tvätten ska hänga sig själv och surfar själv då?
    Om den gör det så kan du ju komma hit å dressera min

Jag ligger i sängen å glor på datorn, väntar på att du ska uppdatera din blogg, men det lär väl inte hända före tolvslaget?!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-02-28 22:00:23 följande:
    Om den gör det så kan du ju komma hit å dressera min Jag ligger i sängen å glor på datorn, väntar på att du ska uppdatera din blogg, men det lär väl inte hända före tolvslaget?!

näää man kan inte uppdatera före 12Flört 

jag är så sugen på mikropop men I har vaknat varje gång jag är påväg ner,han som sover som en stock annars såhär dags!

• znoozan
    Martha skrev 2008-02-28 21:58:17 följande:
    här sover alla utom jag.. eller sambon är vaken än så länge.. dröjer väl inte förrens han somnar på soffan... känner mej rätt slut nu, har ont i fötterna.. :( ska inte göra så mycket mer än å sitta här innan jag ska sova...
    blev det nåt shoppat på kupolen då? I vägrade åka vagn efter vi mötte dig och Jonthe jagade honom runt lite så jag fick snabbkika lite men det blev så stressigt så jag gav upp!
  • Martha
    znoozan skrev 2008-02-28 22:34:31 följande:
    blev det nåt shoppat på kupolen då? I vägrade åka vagn efter vi mötte dig och Jonthe jagade honom runt lite så jag fick snabbkika lite men det blev så stressigt så jag gav upp!
    Köpte två gardiner, men nu när jag tänker efter, varför köpte jag två för??? måste ju varit två i ett paket?? gaaaah måste genast kolla.. Och ett par strumpor.. Jätte skoj shopping..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)