• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Martha

Nej gud... lär göra ett ryck.. snart kommer min pappa å det ser helt hemskt ut här.. KAOS... :)

• znoozan
    smarties skrev 2008-02-29 07:05:09 följande:
    Godmorgon tjejer! Idag är det skottdagen, ingen som ska fria till sin karl?Idag har ni ju chansen, tackar han nej måste han ge er en fin present. :)Hör och häpna, KARLN har lessnat på vagnen!*chockad*HAN vill ha en ny! Så jag fick tillåtelse att sätta ut rymdskeppet på annons. :)Vad vi ska ha nu har vi ingen aning om, helst skulle jag nog vilja slippa det här med vagnar nu, så ont i handleden som jag har. Inte fick jag operera handleden heller, var något som skulle försvinna med tiden..suck. Men det är ju NU man har ont liksom.Men tydligen skickade Falun tillbaka remisserna utan o göra något, så det var ingen ide.*bleh*Idag blir det shopping på Kupolen, sen handla madrass till Max nya säng på Jysk..Ikväll blir det hemgjorda räkmackor och massssor av mys! :D
    *fniss* jag sade det till honom nu att det var "friardagen",han fick bråttom att åka och handla påstod han
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-02-29 13:15:26 följande:
    *fniss* jag sade det till honom nu att det var "friardagen",han fick bråttom att åka och handla påstod han
    hihi...
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-29 13:08:53 följande:
    ja dom är fina!Och jag är helt frälst i Matrouschka, College, Plum, Stripe, Pink..+ en massa fler Skulle vilja ha en liten uj-garderob
    Ujgarderob vill jag oxå haRäcka ut tungan undrar hur man får sambon att gå med på det då
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-02-29 13:19:29 följande:
    Ujgarderob vill jag oxå ha undrar hur man får sambon att gå med på det då
    haha, min muttrar redan över dom tre klädslarna som ligger i hallbänken, + den gröna på vagnen.

Han satt och rabblade upp en massa onödigt skit som han ville ha till bilen när vi var ute och åkte, så då passade jag på att inflika att jag ville ha en ny klädsel till vagnen När bebisen ska byta till sittdel.
    Svaret jag fick:
    Du får gå hem!

Ingen idé att involvera honom i såna planer, jag får köpa dom i smyg
    (vi har inte gemensam ekonomi, så det drabbar inte honom ändå )
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth

Men gah!

Det här är andra gången på väldigt kort tid, som jag kollar på klockan och får lite panik när jag inser att jag glömt bort att Xander är på dagis.
    Förra gången hann jag klä på mig och öppna ytterdörren, när jag insåg att det är FREDAG, han är leeedig! han ligger inne på sitt rum och sover middag!
    Nu fick jag ett hugg i magen och kände mig som en usel mamma, som glömt bort sitt barn.
    Men det enda jag har glömt är tydligen att han är ledig!!

Snyggt att komma nerkutandes till dagis, och börja fråga efter ungen. Dom bara: men du, han är ledig idag, är han inte hemma med dig?

eeh..jo..

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-29 13:25:50 följande:
    haha, min muttrar redan över dom tre klädslarna som ligger i hallbänken, + den gröna på vagnen. Han satt och rabblade upp en massa onödigt skit som han ville ha till bilen när vi var ute och åkte, så då passade jag på att inflika att jag ville ha en ny klädsel till vagnen När bebisen ska byta till sittdel. Svaret jag fick:Du får gå hem!Ingen idé att involvera honom i såna planer, jag får köpa dom i smyg (vi har inte gemensam ekonomi, så det drabbar inte honom ändå )
    karlar förstår ju inte att man behöver många smygköpa får man i såna lägen sen ser ju karlar (iaf min) inte om man byter,tror inte han såg att baroqen satt på förräns efter en vecka
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-02-29 13:30:10 följande:
    Men gah!Det här är andra gången på väldigt kort tid, som jag kollar på klockan och får lite panik när jag inser att jag glömt bort att Xander är på dagis. Förra gången hann jag klä på mig och öppna ytterdörren, när jag insåg att det är FREDAG, han är leeedig! han ligger inne på sitt rum och sover middag!Nu fick jag ett hugg i magen och kände mig som en usel mamma, som glömt bort sitt barn. Men det enda jag har glömt är tydligen att han är ledig!!Snyggt att komma nerkutandes till dagis, och börja fråga efter ungen. Dom bara: men du, han är ledig idag, är han inte hemma med dig?eeh..jo..
    Hihi...  Det är rätt synd om oss tjejjer som blir så tankspridda efter vi fått barn... 
  • Martha

NU är klockan över 13,30 och nu kan sakerna komma närsomhelst... Åååå hoppas de kommer snart...

• Michaela83
    Martha skrev 2008-02-29 13:46:12 följande:
    NU är klockan över 13,30 och nu kan sakerna komma närsomhelst... Åååå hoppas de kommer snart...
    va är d för saker mer än sängramarna?
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)