• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-01 20:55:13 följande:
    Dom sover då... just nu i varje fall.. I natt sov de till strax över kl 00 innan nån av dom vaknade..
    Skönt att det går bra. Adam har inte haft spjälskydd sen han kräktes på det för en vecka sen. Det går i och för sig bra, men jag vill ha ett. Tror inte det funkar med vanlig säng till honom än, för han är en torped i sängen.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-01 20:57:22 följande:
    Skönt att det går bra. Adam har inte haft spjälskydd sen han kräktes på det för en vecka sen. Det går i och för sig bra, men jag vill ha ett. Tror inte det funkar med vanlig säng till honom än, för han är en torped i sängen.
    hihi.. vi har ju en sån bräda så hon inte kan trilla ur.. Mina barn har ju aldrig velat sova i spjälsängen..
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-01 20:59:36 följande:
    hihi.. vi har ju en sån bräda så hon inte kan trilla ur.. Mina barn har ju aldrig velat sova i spjälsängen..
    Hihi, da där skiljer sig ju våra barn åt. Min vill bara ligga i sin säng, i vår säng bara kryper han omkring.
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-01 21:04:16 följande:
    Hihi, da där skiljer sig ju våra barn åt. Min vill bara ligga i sin säng, i vår säng bara kryper han omkring.
    Mina är likadana.. vägrar ligga mellan oss..det är bara deras egna sängar som duger :)
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-01 21:11:37 följande:
    Mina är likadana.. vägrar ligga mellan oss..det är bara deras egna sängar som duger :)
    o vi har en av varje, Tuva kommer fortfarande till oss i stort sett varje natt, och Love har aldrig kunnat sova hos oss, inte ens när han var spädis o jag ville det för att det är smidigare att amma då, envisa unge

appropå ullared, så ska jag dit på fredag o lördag, ska bli skoj. men ser lika mycket fram emot resan dit o hem, flera timmar o bara sitta o prata med kompisarna i lugn o ro, är inte ofta man har den tiden!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-01 20:50:51 följande:
    Ja, det kanske inte är så dumt. För det vi har från IKEA är helt djävla värdelöst, och som sagt, jag vill inte lägga massa pengar på det nu när han är så pass stor. Men vill ändå ha ett än så länge.Men jag ska ändå åka till IKEA Går det bra med Malva i sängen?
    Appro på IKEA så kan vi ju ta en tur dit nästa helg.. finns ju i karlstad..
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-03-01 21:04:16 följande:
    Samma här. Mina sover också bara i sina sängar! Tycker det är såå skönt!
    Moses skulle aldrig kunna sova i sin säng, då skulle han aldrig lägga sig tror jag
    Starlet1 skrev 2008-03-01 19:04:33 följande:
    Var det nån mer som ville med till Karlstad?
    Jag kommer nog inte åka. Ska på klassfest på lördagen och det blir för stressigt å hinna. Synd inte mässan var på fredan med, hade velat gå.
    Fatta att det är 10år sen jag gick ut nian!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-01 21:39:24 följande:
    Appro på IKEA så kan vi ju ta en tur dit nästa helg.. finns ju i karlstad..
    Javiss, det är en bra utflykt. Börjar kännas konstigt att åka utan Adam. Kanske tar med honom ändå. Det enda är ju att det skulle vara skönt att få sova ordentligt.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-03-01 21:40:56 följande:
    Jag kommer nog inte åka. Ska på klassfest på lördagen och det blir för stressigt å hinna. Synd inte mässan var på fredan med, hade velat gå.Fatta att det är 10år sen jag gick ut nian!
    Synd. Hade varit roligt. Jadu, 10 år går fort.

Det där med egen säng är lite tvådelat tycker jag. Jag menar, det är ju skönt att han sover bra i sin egna säng. Men ibland vill jag ju ha han i min säng, som när han är sjuk och så, men det går inte alls.
  • Martha

ääääntligen hemma...  har ont i fötterna..

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)