• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1

Var det nån mer som ville med till Karlstad?

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-01 19:04:11 följande:
    Vi är i Karlstad på lördag och lördagen efter är vi i Småland. Men tänk inte på oss
    haha.. neej då går d ju inte Kan ju inte ha singstar träff själv
    Starlet1 skrev 2008-03-01 19:04:33 följande:
    Var det nån mer som ville med till Karlstad?
    ja kan ej följa med .. måste spara alla sekiner jag har då vi ska till spanien med familyn.
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-03-01 19:11:40 följande:
    ja kan ej följa med .. måste spara alla sekiner jag har då vi ska till spanien med familyn.
    De e ju synd annars hade vi kunnat sjunga på hotellrummet.. ,9
  • Nirnaeth

Otroligt!

Kom på idag att jag missat rean på Junkyard, men gick ändå in och kikade lite. Då har dom förlängt rean med EN dag, idag
    40 % rea, på allt! även redan nedsatta varor.

Blev ett par bruna Etnies-skor åt Xander. Var sugen på ett par likadana fast i babymodell, men nån irriterande röst i bakhuvet påminde mig om att det vore fruktansvärt onödigt

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1

Åh, har ju glömt att säga att jag och mamma bestämt att vi ska till Ullared när jag är nere, och det ska vi göra på en vardagseftermiddag, då brukar det vara bäst. Och det är i mitten av månden, också bra.

Ska kolla efter ett bättre spjälskydd, vill ju inte lägga massa pengar på det nu, där kostar dom ca 50 kr. Och så ska jag köpa lite dukar och sånt till bröllopet som jag ska vara tärna till. Det går ju köpa på sig massa grejer där som är mycket billigare än på andra ställen.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-01 20:44:08 följande:
    Åh, har ju glömt att säga att jag och mamma bestämt att vi ska till Ullared när jag är nere, och det ska vi göra på en vardagseftermiddag, då brukar det vara bäst. Och det är i mitten av månden, också bra.Ska kolla efter ett bättre spjälskydd, vill ju inte lägga massa pengar på det nu, där kostar dom ca 50 kr. Och så ska jag köpa lite dukar och sånt till bröllopet som jag ska vara tärna till. Det går ju köpa på sig massa grejer där som är mycket billigare än på andra ställen.
    ååå lyx... Undrar när jag ska få åka dit... måste göra det snart.. :)  du kan få mitt röda spjälskydd om du vill. vi har tagit bort spjälsängen i dag.. :)
  • Martha

Jaha.. vad tycker ni om Mello i dag då???

• Starlet1
    Martha skrev 2008-03-01 20:45:18 följande:
    ååå lyx... Undrar när jag ska få åka dit... måste göra det snart.. :)  du kan få mitt röda spjälskydd om du vill. vi har tagit bort spjälsängen i dag.. :)
    Ja, det kanske inte är så dumt. För det vi har från IKEA är helt djävla värdelöst, och som sagt, jag vill inte lägga massa pengar på det nu när han är så pass stor. Men vill ändå ha ett än så länge.

Men jag ska ändå åka till IKEA

Går det bra med Malva i sängen?
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-01 20:49:14 följande:
    Jaha.. vad tycker ni om Mello i dag då???
    Tycker det är rätt bra. Eller är jag helt tondöv?
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-01 20:50:51 följande:
    Ja, det kanske inte är så dumt. För det vi har från IKEA är helt djävla värdelöst, och som sagt, jag vill inte lägga massa pengar på det nu när han är så pass stor. Men vill ändå ha ett än så länge.Men jag ska ändå åka till IKEA Går det bra med Malva i sängen?
    Dom sover då... just nu i varje fall.. I natt sov de till strax över kl 00 innan nån av dom vaknade..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)