• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-03 21:20:36 följande:
    åh jag vill oxå bli snygg igen dags för party snart tjejjer?
    Hihi, vill så gärna testa lite smink på er. Har köpt lite mörka skuggor nu, har ju så många ljusa.
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-03 21:25:06 följande:
    Hihi, vill så gärna testa lite smink på er. Har köpt lite mörka skuggor nu, har ju så många ljusa.
    kul,skojjigt att bli sminkad jue
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-03-03 21:32:43 följande:
    kul,skojjigt att bli sminkad jue
    Ja, skojigt att sminka.
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-03-03 21:25:06 följande:
    såg på någon bild att du hade sånna buttar från mus med lösa ögonskuggor.
    blir det inte en massa spill från dina? jag funderar på om det är något fel på mina för jag måste ha alla i olika plastbyttor, för varje gång jag öppnar ögonskuggsbutten så ramlar det ut en massa skugga o några läcker fast de är stängda. de tar ju en del plats när varje butt ligger i en stor plast bytta.

vill också ha lite nya ögonskuggor!! vill känna sig lite ny inför våren

ska fixa "nytt" hår på torsdag iaf! *skönt*
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 21:38:38 följande:
    såg på någon bild att du hade sånna buttar från mus med lösa ögonskuggor. blir det inte en massa spill från dina? jag funderar på om det är något fel på mina för jag måste ha alla i olika plastbyttor, för varje gång jag öppnar ögonskuggsbutten så ramlar det ut en massa skugga o några läcker fast de är stängda. de tar ju en del plats när varje butt ligger i en stor plast bytta.vill också ha lite nya ögonskuggor!! vill känna sig lite ny inför våren ska fixa "nytt" hår på torsdag iaf! *skönt*
    Jodå, dom läcker en del, i alla fall en del av dom. Det som är problemet är när det lägger sig ögonskugga i "gängorna" på butten. Men jag har en sminkväska som har plastfickor, så det är inte så farligt.

Köpte nya lösögonskuggor idag, 15 st. Härligt. På www.madminerals.se kan man köpa 1/4 dels tesked för 2 dollar. Och det räcker rätt länge.

Så himla kul med ögonskuggor.
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-03-03 21:42:21 följande:
    Jodå, dom läcker en del, i alla fall en del av dom. Det som är problemet är när det lägger sig ögonskugga i "gängorna" på butten. Men jag har en sminkväska som har plastfickor, så det är inte så farligt.Köpte nya lösögonskuggor idag, 15 st. Härligt. På www.madminerals.se kan man köpa 1/4 dels tesked för 2 dollar. Och det räcker rätt länge. Så himla kul med ögonskuggor.
    åh den sidan ska jag spana in nu, som sagt går det ju inte åt så mycket, roligare att ha fler färger istället
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 21:57:57 följande:
    åh den sidan ska jag spana in nu, som sagt går det ju inte åt så mycket, roligare att ha fler färger istället
    Ja verkligen. Finns en sida här på FL som pratar mineralsmink. Smink, smink, smink tror jag den heter. SKa kolla och länka.
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-03-03 22:09:26 följande:
    åh tack, ska läsa lite där
    Köpte vattenfast eyeliner också. Och kunde inte hålla mig. Har testat nu. Helt underbar. Men nu ska jag försöka få av den också
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)