Inlägg från: jennie ellie |Visa alla inlägg
  • jennie ellie

Är detta hög årsinkomst?

Människa, för att du bor, lever och sliter på lägenheten i och med att du bor där
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:33:09 följande:

men det är ju för h*vete hans lägenhet,varför ska jag betala för nåt som är hans? inte får jag någon del utav den om vi separerar..varför ska jag då betala hälften???djäkla dumt resonemang.
  • jennie ellie

I denna tråden räcker det med att du tjänar bra för att vara i fara för att leva ett ytligt liv

Anonym skrev 2008-01-29 22:42:56 följande:
    Exakt hur har hon/han betett sig illa? Jag har läst hela tråden och förstår inte vad det är som sticker i ögonen, det faktum att hon/han inte är låginkomsttagare?
  • jennie ellie

Det är väl jättebra att du fått gubben att betala kostnader åt di inget snack om saken. Själv lever jag ensam och måste betala mina råkningar själv och det gör jag glatt
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:45:41 följande:

jennie ellie skrev 2008-01-29 22:34:45 följande:
    och du har noll förståelse för att varje par gör upp hur de vill ha det innan de flyttar ihop.
  • jennie ellie

Hela den beskrivningen låter som en importerad frus lista, så vet jag många thai kvinnor som lever här med sina svenska män
    rött och guld skrev 2008-01-29 22:48:13 följande:

jag bor inte gratis!jag städar, lagar mat, tvättar och han får sex.det kallar inte jag gratis.har du nån gång hört talas om att en hemmafru jobbar dubbelt så mycket som en heltidsarbetande??min sambo råkar uppskatta att han får hjälp med hemmet, något som inte många män verkar uppskatta!ojojoj, denna mannen va vist ett riktigt kap.
  • jennie ellie

Ja jag märker det...Jag får snart lägga mig så jag orkar jobba i morgon, borde väl skämmas för att jag tjänar hyfsat och kan göra roliga saker för de pengar som blir över efter alla räkningar är betalda...
    Anonym (456) skrev 2008-01-29 22:55:14 följande:

Men du vet, Jennie; det är värre att tjäna mycket pengar och leva gott än att skaffa sig importerad fru! Enligt den här tråden!(Nu menar jag inte att Rött/Guld är det.)jennie ellie skrev 2008-01-29 22:51:36 följande:
  • jennie ellie

Ja det är betydligt trevligare, själv bor jag i Kullavik
    rött och guld skrev 2008-01-29 23:00:45 följande:

jaha, så man MÅSTE ha en lägenhet eller hus för flera miljoner??vi bor i en lägenhet för 300.000kr det räcker, lånen är snart färdigbetalade.bor på Hisingen,göteborg.
  • jennie ellie

Natti natti
    Anonym (456) skrev 2008-01-29 23:05:15 följande:

Äh, jag tar och kryper ner i sängen nu och precis som Jennie ska jag vara utsövd och pigg för att tjäna in mina kära slantar imorgon. Pengar är inte allt, men gud vad de underlättar!Ha det!
  • jennie ellie

Detta var den bästa tråden idag, tack för trevlig underhållning

• jennie ellie

Skit samma om du fått ut 20.000 i månaden, du hade ju inte betalat halva era utgifter ändå.
    rött och guld skrev 2008-01-29 23:13:01 följande:

mitt livs historia är ju ORSAKEN till att jag ej har någon normal inkomst utan får pengar från FK.
  • jennie ellie

I min "värld" eller i alla fall på min ort så får du inte en tomt ens för under 2,5 sen ska du bo i något på tomten med...

mjukisvicki skrev 2008-01-29 23:15:24 följande:
    i min värld får man jävligt mycket för en miljon. du kan få ett bra radhus och en bra bil och ändå har ungefär hälften kvar. jag skulle kunna bli skuldfri och aldrig behöva ha en skuld igen. så ja en miljon skulle göra min värld mycket lättare och mycket mindre oroande. men har du någonsin oroat dig för hur du ska klara dagen? hur du ska klara av att betala hyran? har man haft det så då tycker man inte att en miljon är lite pengar.
Svar på tråden Är detta hög årsinkomst?