Är detta hög årsinkomst?
Nu har jag gått igenom hela, hittar inget inlägg där ts skriver vad hon jobbar med eller hur gammal hon är. Bara att hon är ensamstående med ett barn
Nu har jag gått igenom hela, hittar inget inlägg där ts skriver vad hon jobbar med eller hur gammal hon är. Bara att hon är ensamstående med ett barn
Det står ingenstans att hon är det
JA! Fackavgiften som drogs på lönen innan utbetalning röknades inte som en utgift... Vad säger man om det? Lägg in hyran på auto giro så minskar utgifterna med...
Japp, vill man bo i lägenhet som inneboende resten av livet och hoppas på att vinna på triss ring röd och guld. Hon är expert.
Visst är det smart? Men du sätter undan sparandet innan du betalar räkningarna glöm inte det!
Nej, nej var 4 är vinst det vet hon för de köpte massor...
Anonym (123) skrev 2008-01-30 23:28:06 följande:
Vi fattar inget heller men denna fattiga människa har en blogg om hur hon blev rik och om sitt ekonomiska sinne... Hon är så fantastisk pg av att hon har så lite utgifter, men hon är den enda jag hört om förutom barn då som bor någonstans utan att betala någon hyra...
Ja det behövdes väl saneras...
4800 hade hon tidigare under många år numera har hon ut 8000, sparar 4 har räkningar för 2 och har 2 övet till mat och kläder mm
Anonym (123) skrev 2008-01-31 00:17:44 följande:
Självklart beror det på hur mycket man jobbar, det kunde ju varit på 25% och då hade det ju varit fantastiskt. Men som en lön som man ska försörja sig och klara sig på själv med boende och barn samt allt annat så är det en låg inkomst. Jag har knappt 280 tusen på 75% men jag tycker jag har ok lön
Anonym (klarar mig) skrev 2008-02-15 08:54:48 följande:
ojojoj, vad folk som har gemensam ekonomi kommer få problem att ha egen ekonomi om de separerar.förstår INTE varför folk har gemensam ekonomi,är det för att den som tjänar mindre ska leva på den som har mer i inkomst?nä, var och en ska kunna leva på sin egen inkomst och inte vara beroende utav sambon!
Detta har du skrivit i en annan tråd rött och guld, hur går det ihop med att du inte betalar någon hyra utan bor gratis hos sambon?
Nrj nu missförstår du mig, det översta i inlägget har du ju själv skrivit i en annan tråd
rött och guld skrev 2008-02-27 22:40:58 följande:
Inlägget ska vara delat i två delar, jag citerade ett inlägg som rött och guld skrivit i en annan tråd och det flöt ihop med min kommentar undet. Kolla inlägg 465 så ser du hennes del det översta och min kommentar underst.
Men håll med om att det hade varit möjligt att överleva på om du var ensam att leva på de pengarna samt att du inte hade någon hyra att betala.. Det är därför denna tråden blivit så lång, bara för att vissa som inte har några utgifter kan leva ok på dessa pengar och inte förstår varför inte andra skulle kunna göra det med..