Gammal bilbarnstol??
Vi har fått en äldre modell på bilbarnstol av min sambos mamma. Men det har ju uppdaterats så väldigt sedan de var moderna.. Ska vi satsa på att köpa en nyare modell?
Vi har fått en äldre modell på bilbarnstol av min sambos mamma. Men det har ju uppdaterats så väldigt sedan de var moderna.. Ska vi satsa på att köpa en nyare modell?
om stolen e CE märkt e den godkänd
ne jag förstår det. Bilstol är väl det viktigaste av allt (tycker då jag). Det är ju barnens säkerhet det handlar om och allt kan hända när man åker bil. Att dom sitter säkert i bilen och i en bra och säker stol är nog det viktigaste i hela barnets utrustning.
Jag ska höra mig för lite mer nu vad det gäller det här. Läste att man kan hyra babyskydd. Och att man kan prata med sin barnmorksa om det. :)
Eller kan man hyra i tex en briobutik?
Hej på dig! du... ellos har en bay bilbarnstol för ca 500 som är helt ok!
baby skydd är ca en balja med handta :)
www.ellos.se
Detta är vad vi i vår familj tycker :)
och... det jag skulle skriva också är att plast också åldras, och sprickr ju då uppstår fortare med äldre plast. Dessa sprickor är ofta osynbara. lycka till :)
Ja de är HELT OK!(ellos bilbarnskydden) Stilrena och snygga! har allt man bör ha! Ny tillverkade och lätta! Och man får solskyddet till!
Nä våran dotter nu mer tre mån älskar att sitta i den! :)
Vår älsta son har mothers chois större modellen också! är super nöjd med dessa! :)