Färger: Pojk- eller flickfärg?
Både lila och rött funkar på pojkar. Men..på pojkar ska det i sånna fall kanske vara mörk lila och vinrött..
Ljusa nyanser- flickor
Mörka nyanser-pojkar
Både lila och rött funkar på pojkar. Men..på pojkar ska det i sånna fall kanske vara mörk lila och vinrött..
Ljusa nyanser- flickor
Mörka nyanser-pojkar
Då mitt barn (som ännu inte är fött, men snart *puh*) blir äldre så kommer den ju såklart få bestäma själv vad den ska ha på sig.. tycker att rosa skjortor kan vara snyggt på vissa män (beroende på hur stark rosa-färgen är)
Men på ett litet barn så skulle jag ha det svårt att sätta på det barnet rosa.
Jag har köpt två plagg i storlek 50..en rosa omlott tröja om det blir en tjej och sedan ett pojkplagg om det skulle bli en pojke.. syrran min tyckte om det blir en pojke att jag kunde sätta på den rosa Hello Kitty - omlott-tröjan på bebisen i alla fall.
Då påpekade jag för henne att i sånna fall kunde hon sätta på hennes son den ljuslila jackan som har runt hela jackan sånt här.. åh vad heter det..fuskpäls? om jag beskriver det såhär..det som finns på den jackan, som sitter runt hela jackan i stort sett är sånt som brukar sitta på tex huvor på jackor för vuxna som man kan köpa i tex sportaffärer..det ser ut som päls av nåt slag...(tovar till sig om man tvättar det) ni förstår hoppas jag. På baksidan av den jackan står det "little star" tror jag att det var.
Men då sa hon blankt nej, det var en tjej-jacka... jo men det är samma sak i stort sett.
Hennes son fick den i julklapp utav pappans syster. detta blev långdraget.. Men rosa är fint på pojkar då dom är äldre..inte då dom är barn