• agent pH

Omega 3 fungerar det vid sömnproblem?

Någon som har erfarenhet av Eskimo-kids? Den är ju den enda av oljorna som finns rekommenderad av Läkemedelsverket i Sverige och säljs på apoteket, så jag blir nyfiken om någon testat.

• agent pH
    Svar på #71
    Zanzibar: Jag har hört mig för om detta också. Först och främst ska man komma ihåg att Eskimo är den enda fiskoljan som överhuvudtaget är godkänd av Läkemedelsverket - så jag tror att du gjort ett bra val. Enligt den barnläkare jag pratat med så är det inte något problem att det är extra D-vitamin i Eskimo utan att doseringen tar hänsyn till att barn i Sverige också äter AD-droppar. Hoppas på att det är sant då vi också kombinerar!
  • agent pH
    Svar på #73
    Han sover si så där.. Vi är inne på 3e veckan och de senaste 2 nätterna har vi haft 2 uppvak per natt. Om förbättringen beror på oljan törs jag inte säga. Huvudsaken är ju ändå att han sover (för hans skull) framförallt. Hoppas att det kommer att kännas bättre flr er. Lycka till!
  • agent pH
    Svar på #76
    zanzibar: han e 9 månader och förut var det allt mellan 4 och 8 uppvak per natt. Bara för att jag lät så nöjd gick det dock åt skogen i natt... Tror dock att det beror på att vi var borta igår kväll och farmor var här och nattade. Hoppas komma tillbaka med fina rytmen igen. Hoppas kan man ju alltid!!!
Svar på tråden Omega 3 fungerar det vid sömnproblem?